BARDZO DOBRA JAKOŚĆ WYKONANIA, DUŻO MIEJSCA, MOCNY, ELASTYCZNY SILNIK, SPALANIE W MIARĘ ROZSĄDKU, SKRZYNIA SZEŚCIOBIEGOWA-DUŻY PLUS
Wrażenia
5,0
Silnik
SILNIK 2.0 GDI ODPOWIEDNI DO TEGO AUTA, 1.6 GDI ZA SŁABY, A SPALANIE PODOBNE. CIĄG OD BIEGU JAŁOWEGO, OD 2,5 OBR KOSA NA DRODZE-BEZ TURBA!
5,0
Skrzynia biegów
PRZEDE WSZYSTKIM PRECYZYJNA I 6 BIEGÓW, DROGI LEWARKA WYŚMIENITE
5,0
Układ jezdny
KOMFORTOWY, ALE ZARAZEM NIE PRZECHYLA SIĘ ZA BARDZO NA ZAKRĘTACH, DROBNE NIERÓWNOŚCI WYBIERA Z DROGI NIEODCZUWALNIE. POLECAM PRZEŁĄCZANIE SIĘ NA TWARDOŚĆ KIEROWNICY W TRYB SPORT- MI NAJBARDZIEJ ODPOWIADA.
Komfort
5,0
Widoczność
KOMFORT JAZDY WYŚMIENITY, LEPSZY NIŻ DROŻSZA ZAFIRA I TOURAN
5,0
Ergonomia
WSZYSTKO NA SWOIM MIEJSCU BEZ ZBĘDNEGO SZUKANIA I LATARKA W BAGAŻNIKU, MNÓSTWO GNIAZDEK 12V, MNÓSTWO SCHOWKÓW-REWELACJA
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
KLIMATYZACJA DWUSTREFOWA CHODZI NON STOP, ODMRAŻANIE SZYBY PRZEDNIEJ BEZ SKROBANIA ZAJMUJE 3 MINUTY.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
PRZESTRZEŃ W ŚRODKU NIE DO OPISANIA, GABARYTY ZEWNĘTRZNE WCALE TEGO NIE ZDRADZAJĄ.
5,0
Wyciszenie
SUPER- NA POSTOJU NIE SŁYCHAĆ SILNIKA, A PRZY 160 KM/H MOŻNA SWOBODNIE ROZMAWIAĆ Z PASAŻERAMI Z TYŁU.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MIASTO 10-11 L, AUTOSTRADA 7-9L, ŚREDNIO OK 8 L
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobra
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GDI 166KM 122kW
[l/100km]