Inne
: Jakość wykonania, ergonomia, łatwość konfiguracji wnętrza, spalanie w trasie.
5,0
Całokształt
Wersja wyposażenia L. 5000 km za jednym wyjazdem wakacyjnym na południe Europy pozwoliło przetestować wiele elementów tego samochodu. Doskonały dla rodziny. Wygodne fotele, komfortowe resorowanie, mocny silnik, ergonomiczne i łatwe w konfigurowaniu wnętrze; duży bagażnik; doskonała jakość wykonania i jakość materiałów.
Wrażenia
5,0
Silnik
Osiągi wystarczające. Cichy przy stałych prędkościach. Ładnie brzmi podczas wkręcania na obroty, bardzo elastyczny - przyspiesza od obrotów biegu jałowego na 1,2,3, od 2500 obr/min na każdym biegu się zbiera.
5,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, precyzyjna, dość krótko zestopniowana - 150 km/h na 6 - 4000 obr/min
5,0
Układ jezdny
Komfortowy, ale na zakrętach nie podpiera się klamkami. Układ kierowniczy nie tak precyzyjny jak w focusie; w trybie sport zupełnie poprawny - dostosowany do charakteru auta.
Komfort
4,0
Widoczność
Nieco ograniczona do przodu przez szerokie słupki A, do tyłu dobra wspomagana przez kamerę cofania.
5,0
Ergonomia
Na najwyższym poziomie, przydałby się jedynie dodatkowy isofix na środkowym fotelu w drugim rzędzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajne, bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
198 cm i za sobą siadam bez dotykania fotela kierowcy kolanami, środkowy fotel drugiego rzędu w 100% użyteczny
5,0
Wyciszenie
Przy prędkości 150 km/h rozmowa z tylnym rzędem bez podnoszenia głosu. Na postoju nie słychać silnika w kabinie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko ubezpieczenie i paliwo. Autostrada prędkości przelotowe 135 km/h 8,2 l/100km przy 150km/h - 10 l/100km
trasa prędkość 110 km/h spory ruch - dużo wyprzedzania - 8 l/100km
Miasto krótkie odcink (3 km) i dynamiczna jazda - do 14 l/100km ekonomiczna jazda 11 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacja.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 GDI 166KM 122kW
[l/100km]