Silnik
: Duża moc i ukryte mozliwości w chiptuningu. Niskie spalanie i dobra kultura pracy.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: na wybojach, przejazdach kolejowych trochę pływa - bo jest miękkie. Doskonale za to na długiej trasie.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Można używac biegi 3-4-5 w zakresie 60-100 km/h - bardzo elastyczna skrzynia, co w połączeniu z tempomatem powoduje że użyteczność tego gadżetu jest równa niemalże automatycznej skrzyni. Bardzo wygodne i ekonomiczne.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Jeden z największych atutów. Siedzi się wysoko. Dziecko z fotelika na tylnym siedzeniu widzi droge lepiej niż kierowca zwykłego auta. To pozwala na bezpieczniejszą i spokojniejszą podróż. Do tego przy takich gabarytach mało jest gamoni którzy na siłę chcą wyprzedzać.
4,0
Ergonomia
Mam w kierownicy sterowanie radiem i tempomat więc czasami jak palcem kręcę kierownicą przy zawracaniu to przez pomyłkę przełączam stacje w radiu. CHyba muszę wyzbyć się przyzwyczajeś z poprzedniego auta.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
W środku wszystko idealnie spasowane i wykonane z dobrych materiałów. Nic nie trzeszczy, nie rusza się, nie wuztają żadne gąbki, łączenia itd. Auto jest dopracowane bo to juz III generacja.
Auto idealne dla rodziny a cena premium - czyli płacisz mniej niż u innych producentów. Ubezpieczenie też niedrogie w porównaniu do aut o podobnych możliwościach a droższych marek.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi VGT 140KM 103kW
[l/100km]