mocy nigdy za dużo ani momentu obrotowego. Turbodziura jest ale wszyscy to mają. Silnik dobrze dobrany do masy to nie auto na wyścigi ale jest czym przycisnąć
3,0
Skrzynia biegów
Chyba najsłabszy element. Trzeba się przyzwyczaić do działania i wtedy jest OK. Trochę za toporne wrzucanie biegów jak na tę klase wozu ale do przyzwyczajenia po pewnym czasie nawet jest to miłe
4,0
Układ jezdny
Rodzinne auto chyba najrozsądniej zestrojone dla takiego wozu a nie do ścigania
Komfort
5,0
Widoczność
Wysoko fajnie i wielkie lusterka wsteczne. Super. Źle mi się teraz jedzie zwykłym wozem za nisko
5,0
Ergonomia
bez komentarza
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa jak trzeba
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo dobrze a z tyłu marzenie
4,0
Wyciszenie
miły odgłos silnika
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wielkie wysokie ciężkie a pali niedużo
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łatwo porysować szyby i łatwo o korozje po obdarciu/strzale kamykiem. Nubira byłą obdarta i nie rudziała przez lata choć była starym chebziem
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic nic i jeszcze raz nic. doskonały serwis w Rzeszowie (przeglądy i takie tam)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi VGT 140KM 103kW
[l/100km]