5 za całokształt, chociaż wygląd - świetnie wyglądał prototyp (Multi-s). Tył świetny -agresywny coś w rodzaju SUVa, jak i z boku, przód trochę zbyt łagodny, nie współgra z tyłem, lampy, zarys maski i atrapa - mogłyby być bardziej (podrasowane), alufelgi mogłyby być większe, no mógłby mieć większy prześwit-wyżej ustawiony, jak również brak wypukłości w nadkolach. Mam nadzieję, że następca będzie miał taki wygląd,
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik , świetna kultura pracy, dobrze(bzyka)na wysokich obrotach, trochę brak (zrywu) na początkowych obrotach.
5,0
Skrzynia biegów
Dobrze , że 6 biegów, daje to swobodę jazdy i oszczędność, jedynie to trzeba się wprawić z szybką zmianą biegów od 1 -4, zrywne autko.
5,0
Układ jezdny
zawieszenie- obydwie osie niezależne i wszystkie hamulce tarczowe- to daje odczuć w prowadzeniu, pewna reakcja i zwinność to zaleta.
Komfort
4,0
Widoczność
widoczność do przodu i na boki dobra, jedynie do tyłu - powinna być standartowo kamerka cofania.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie, -super, i na szyby i dla pasażerów z tyłu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pod tym względem nie ma konkurencji, szczególnie pasażerowie w drugim rzędzie -bardzo szerokie drzwi i wygodne siedzenia, no i przestrzeń (luz i swoboda).trochę za krótkie siedziska dla kierowcy i pasażera obok.
5,0
Wyciszenie
Słychać tylko szum powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Narazie jestem zafascynowany zrywnością i zwinnością tego autka, to i noga (ciężka).
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem te 2-letnie autko za 50% ceny wyjściowej, to dla mnie jakość do ceny!!!!!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRDi VGT 140KM 103kW
[l/100km]