Ocena kierowcy - Jeep Wrangler IV Rubicon Plug-In Seria 6
Borys,
1 miesiąc temu
Silnik 2.0 4xe 381KM 280kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
36 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Dodatkowy silnik w skrzyni rozdzielczej dobrze robi w każdym zakresie obrotów. Na stromych podjazdach., 3.6 dawno wymięka i stoi, 4xe mimo że cięższy leci !!!
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik dynamiczny i relatywnie oszczędny, bez porównania lepszy niż 3.6, bardzo elastyczny, w każdym zakresie obrotów.
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie o,k, zdarza się jej gubić, przy wymuszonym trybie elektrycznym.
5,0
Układ jezdny
Poprawiony w stosunku do Wranglera JK
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mocno grzeje, klimatyzacja daje radę,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Tragedii nie ma, ale polecam dodatkowe wygłuszenie/izolację termiczną z Aliexpress na dach, kolosalna zmiana.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnie spalanie na poziomie 10 l/100 km
4,0
Stosunek jakość/cena
Nic nie skrzypi, nie tłucze się, zawieszenia nie słychać, tylko MT w oponach :)dla mnie super
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych usterek, poza rozbitą kamerą
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
NIC
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 4xe 381KM 280kW
[l/100km]