Karoseria
: jakość i pomysłowość detali spryskiwacz chyba najbardziej ;D
5,0
Całokształt
super buda i świetny silnik skrzynia też bez zastrzeżeń dla mnie wygodny i bardzo solidnie wykonany wersja \"Rubicon\"
Wrażenia
4,0
Silnik
bez zastrzeżeń
5,0
Skrzynia biegów
bardzo dobra i bardzo prosta w obsłudze po audi A-6 tip-tronic wręcz jestem zachwycony
5,0
Układ jezdny
super, pamiętać należy że to terenowe auto
Komfort
4,0
Widoczność
przyzwyczaiłem się do małej szyby z przodu
3,0
Ergonomia
w porzo
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla kierowcy super dla pasażerów z tylu ławka z parku
4,0
Wyciszenie
hard -top więc muza czasem musi zagrać głośniej ;)ale za to zdjęty dach w całości to jest własnie jeep wrangler
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
he he i tu mam złą wiadomość dla kierowców typu \"mój pali 4,567 l na 100\" dwie tony, silnik 2.8L, opony terenowe więc pali sporo jak ktoś szuka taniego auta to cienkuś na gaz polecam ;)
3,0
Stosunek jakość/cena
za drogi ale to w końcu Europa a tu nawet wykałaczki są w cenie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
za świeży ale na razie spoko
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.8 CRD 200KM 147kW
[l/100km]