Przeniesienie napędu
: Elektroniczna blokada osiowych mechanizmów różnicowych naprawdę sprawuje się super - na podjazdach w błocku równo ciągnie z czterech kopytek.
5,0
Całokształt
Super pojazd, który jest doskonałą bazą do motania ekstremalnej terenówki, jest to też kabriolet, albo targa (w przypadku 3-częściowego hardtopu), można zdemontować drzwi, położyć szybę - a jak trzeba to i z rodziną i z bambetlami na wakacje się dojedzie. Uciąg przyczepy - 3,5 tony...
To taka zabawka dla dużych chłopców, która jest też bardzo praktycznym urządzeniem. No i jest piękny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik sprawuje się wyśmienicie, jedyne co może przeszkadzać to dźwięk diesla - przyspieszenie satysfakcjonujące, moment obrotowy wystarczająco wysoki (410 niutków od 2 tys. obrotów).
3,0
Skrzynia biegów
Działa płynnie, doskonale dobiera przełożenia - daję jej ocenę przeciętną, bo jest po prostu bardzo wolna - zanim zredukuje, zanim przeniesie napęd na koła - mijają wieki. Do tego trzeba się przyzwyczaić. Ta cecha jest denerwująca tylko podczas dynamicznej jazdy po mieście - w terenie w ogóle się tego nie czuje, w trasie też nie przeszkadza.
5,0
Układ jezdny
najlepszy do tego typu aut - prosty jak w ciężarówce, więc mocny i niezawodny. Wykrzyż doskonały. Na asfalcie w porównaniu z wersją 3-drzwiową prowadzi się doskonale, jak na wranglera jest naprawdę komfortowy. W porównaniu z osobówkami - wiadomo - jak w starze.
Komfort
5,0
Widoczność
Widać ponad dachami aut osobowych, prawie jak w ciężarówce.
5,0
Ergonomia
Wszystko proste, intuicyjne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok, ani źle ani wyśmienicie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam wersję unlimited (5-cio drzwiowa) więc, jak na wranglera suuuper! Bagażnik naprawdę przepastny.
2,0
Wyciszenie
Beznadziejne w przypadku diesla - na ale nie jest to komfortowa limuzyna tylko kiosk do upalania w błocku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na ten kształt i wagę jest ok. W mieście ok. 14-17 litrów, w trasie ok. 10.
4,0
Stosunek jakość/cena
Biorąc pod uwagę ceny zwykłych miękkich suvów - jest dobra.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje, a w terenie dostaje równo w tyłek.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Wrangler III Terenowy 2.8 CRD 200KM 147kW 2006-2010