Jest to samochód dla ludzi lubiących jazdę w terenie ,a nie po asfalcie, nie nadaje sie na jedyny samochód w rodzinie, JEEP Wrangler jest dużą zabawką dla dużych chłopców którą naprawde trudno się znudzić , nadaje się do jazdy ekstremalnej po małych przeróbkach, do turystycznej w wersji JEEP+przyczepka
Wrażenia
4,0
Silnik
gorsza od 4.0 ale też da sie jeżdzić
3,0
Skrzynia biegów
po 90 tys km moga pojawić się problemy z synchronizatorami , ale podobno to normalne przy skrzyni manualnej
4,0
Układ jezdny
dobrze buja na asfalcie, ale to są resory, za to wterenie odpowiedni tylko małe skrzyżowanie osi i tu znowu przez resory
Komfort
4,0
Widoczność
Tylko przy czystej szybie , gdy pada deszcz małe wycieraczki mała szyba i mało widać
3,0
Ergonomia
trzeba zapoznać sie z wszystkimi włącznikami przed jazdą , w czsie jazdy nie polecam
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
wzrasta hałas wraz z prędkością i obrotami silnika
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwis bardzo drogi, lepiej naprawiać w własnym zakresie, zużycie paliwa typowe dla USA -15-20 l, przetaczając się można osiągnąć 9-10
2,0
Stosunek jakość/cena
zdecydowanie za drogi jak na zabawkę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
synchronizatory w skrzyni, korozja nadwozia- brak jakiegokolwiek zabezpietrzenia