Właściwie nie ma konkurencji w akceptowalnym przedziale cenowym: jedyne auto, które może być miejskim SUVem i jednocześnie dzielne w terenie. To naturalnie nie jest samochód do bardzo szybkiej jazdy ale autostradowych szybkości 150 - 160 też nie boi
Wrażenia
4,0
Silnik
Sprawdzony od lat, jeden z najlepszych silników Fiata
5,0
Skrzynia biegów
dziewięć biegów robi swoje
4,0
Układ jezdny
Wersja Trailhawk jest dość twarda
4,0
Karoseria
Po 100 tys jakość montażu bez zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu - bardzo dobrze. Do tyłu gorzej ale jest kamera
3,0
Ergonomia
Dla mnie najsłabsza strona tego modelu: nie intuicyjny interfejs, bardzo mało schowków, klawisze okien w podłokietnikach za bardzo cofnięte do tyłu, niewygodne uchwyty na kubki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Po rozgrzaniu silnika - bez zastrzeżeń. Zawieszenie nie stuka, nie puka
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Tego samochodu nie powinno się analizować pod tym kątem: tu się płaci za jego styl i wszechstronność
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zero problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zero problemów
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet 170KM 125kW
[l/100km]