Przed kupnem porównywałem różne małe terenówki i padło na "Zaprzańca". Piękna karoseria, ślicznie dopracowane wnętrze. Czuć rękę włoskich stylistów. Silnik mocny i dynamiczny. Nie boję się wjeżdżać w trudny teren co trafia mi się kilka razy w roku. Przy spokojnej jeździe mało pali. Po 35 tys. średnie zużycie na niebieskim liczniku miałem 6,6 l/100 km. Teraz trochę szaleję i mam już 6,9 l/100 km.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny i po rozgrzaniu cichy.
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje prawie nieodczuwalnie, czasem spóźnia się.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dzielny w trudnym terenie a na asfalcie też OK.
5,0
Karoseria
Ładna i mocna. Dla mnie nawiązanie do starego Jeepa jest super. Dopracowane wnętrze jest piękne.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę szerokie słupki, ale można dać radę.
5,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń. Fotele przednie wygodne i dopasowane. Kręgosłup nie boli przy długiej jeździe. Wszystkie konieczne przełączniki w bliskim zasięgu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chyba grzeje więcej niż wskazuje termometr.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na moje potrzeby OK. Na wakacje pod namiotem z rowerami wszystko zmieściło się w 350 l bagażniku. Nie lubię jak mi cokolwiek lata po kabinie. W środku z tyłu tylko dziecko i pies.
5,0
Wyciszenie
Jak na tego typu auto, to uważam, że jest dosyć cichy.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mam uwag. Myślałem, że będą większe.
3,0
Stosunek jakość/cena
Autko chyba za drogie w porównaniu do tego segmentu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie miałem. Odnoszę wrażenie, że tylko termometr zewnętrzny pokazuje za wysoką temperaturę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie miałem. Narzekają na Jeepa, że awaryjny, a u mnie po 52 tys. nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet 170KM 125kW
[l/100km]