Przeniesienie napędu
: super dziala naped. lasy laki, snieg itp nie ma problemu.
5,0
Całokształt
bardzo przyjemne auto. zupelnie inne od tych ktore mialam do tej pory.
maz jezdzi nowym audo a6 i woli jeepa. taka zabawka dla doroslych. dobrze wyglada jak jest brudny. dobrze sie zbiera. naped na 4 kola to podstawa do takiego auta. nie wyobrazam sobie suva z napedem na przod... fajna zabawa z jazdy na codzien. a w weekend mozna wjechac do lasu lub na lake nie przejmunac sie zbytnio
Wrażenia
5,0
Silnik
zero problemow
5,0
Skrzynia biegów
9 biegow. rusza z dwojki. jedynka tylko w teren. 9 bieg na autostradzie. zmienia szybko i prawie niezauwazalnie.
5,0
Układ jezdny
dobrze trzyma sie drogi. troche twardy ale to przez felgi 18"
Komfort
4,0
Widoczność
jw. troche twardo przez felgi 18"
5,0
Ergonomia
wszystko na zwoim miejscu. sterowanie foteli przydaloby sie w pelni elektryczne
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje dobrze chociaz musi sie teoche rozgrzac. jak to diesel
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jest ok. jezdze sama wiac nie moze byc zle
4,0
Wyciszenie
klekto szczegolnie jak zimny. ale jakos mi to pasuje w tym aucie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
7.7l zima dojazdy do warszawy.
4,0
Stosunek jakość/cena
grubu ponad 100tys. ale w sumie naped na 4kola, automat i diesel. wersja limited. warto bylo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 MultiJet 140KM 103kW
[l/100km]