Zawieszenie
: Samochód świetnie się prowadzi i jest bardzo dobrze wykonany, świetna jakość
5,0
Całokształt
Ocena na podstawie jazdy próbnej i kilkudniowym obcowaniu z Jeepem. Samochód zrobił na mnie świetne wrażenie, szczególnie jeśli chodzi o jakość wykonania, układ jezdny i skrzynię biegów. Subiektywne odczucia siedząc wewnątrz są takie, że Renegade jest wykonany z lepszych materiałów niż VW Golf VII
Wrażenia
3,0
Silnik
Moim zdaniem silnik jest za słaby i okazuje się dość paliwożerny, polecam celować w mocniejszą wersję 2.0 140KM. Za sprawą wyższego momentu obrotowego będzie bardziej dynamiczna i elastyczna.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia precyzyjna, krótkie skoki lewarka, pracuje z przyjemnym oporem, dokładnie tak jak można oczekiwać od dobrej skrzyni.
5,0
Układ jezdny
Największa zaleta Jeepa, prowadzi się jak osobówka, bardzo dobre zawieszenie i precyzyjny układ kierowniczy. Świetnie trzyma się w zakrętach. Naprawdę, jeździ się bardzo przyjemnie.
Komfort
5,0
Widoczność
Poza grubymi słupkami A, do których trzeba się przyzwyczaić, jest bardzo dobrze. Siedzimy wysoko co daje poczucie wyższości na drodze i dobrą widoczność w korku lub gdy wyprzedzamy na trasie inne pojazdy.
5,0
Ergonomia
Dużo poręcznych schowków co bardzo cenię w samochodzie. Przyciski rozplanowane intuicyjnie, do wszystkiego szybko można się przyzwyczaić. W bagażniku mamy podwójne oświetlenie z obu stron.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochodem jeździłem gdy były upały powyżej 30 stopni. Klimatyzacja chłodzi wnętrze bardzo szybko. Brak zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Świetna pozycja za kierownicą, sporo miejsca z przodu jak i z tyłu. Nad głową ogromna ilość przestrzeni nawet dla osoby o wzroście 183cm.
4,0
Wyciszenie
Nie jest źle, szum przy większej prędkości przez kanciatą karoserię i niemal pionową przednią szybę. Silnik dobrze brzmi, zwłaszcza, że to diesel.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód z tym silnikiem sporo pali, mi po dość ostrej jeździe po miejście wyszło 9.2l. Trzeba się liczyć z tym, że spalanie będzie wyższe niż w samochodach kompaktowych.
5,0
Stosunek jakość/cena
Świetna jakość, nie czuć typowego dla amerykańskich samochodów słabego wykonania tandetnymi plastikami. Samochód jako pierwszy Jeep produkowany jest we Włoszech, w tej samej fabryce co Fiat 500X. Moim zdaniem produkcja w Europie to zaleta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiadomo, nowy samochód, mały przebieg, gwarancja itp.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.w.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 MultiJet 120KM 88kW
[l/100km]