Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV

Cezary, 5 lat temu
Silnik 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 36 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Jeep Renegade SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
3,79
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : mało pali jak na taką karoserie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy : jak w opisie, trą i źle hamują
4,0
Całokształt
Moje ocena jest raczej pozytywna głównie przez frajdę z jazdy autem które mi się bardzo podoba. Choć trzeba się liczyć z tym że nie jest to marka premium i jak mi powiedział ostatnio serwis Jeepa : proszę nie oczekiwać że to lepsza marka. Auto pali raczej znośnie.. na trasie przy spokojnej jeździe 80-90 spalanie udało sie uzyskac 5,9. Ogólnie mieście się w 8-10 litrach a gazu spala 1-2 L więcej. O plusach napisałem teraz minusy: - Fatalna obsługa serwisowa ( byłem w 3 serwisach ) więc chyba wszędzie tak jest. Sprzedawca super ale jak tylko opuści się salon to już w serwisie inna rozmowa, zresztą tak pewnie jest i w innych markach. - po 29 tys. poduszka pod silnikiem do wymiany, niby zrobili na gwarancji ale przegląd okazał się o 200 zł droższy niż miał być :) :P. - od 8000 tys km zaczeły trzeć hamulce, rano jeszcze można to zrozumieć ale trą cały czas, słychac tracie jak przy braku klocków. Tłumaczenia serwisu w kolejności wizyt: nic nie słyszę, poczekajmy sie wytrze, za słabo Pan hamuje trzeba mocno (sic!), muszą trzeć bo są ekologiczne, to normalne w tym aucie. Moja ocena fatalna jakość klocków i pewnie tarcz, zobaczymy co będzie dalej pewnie czekają aż się skończy gwarancja. - sytuacja z hamulcami powoli postępuje, doszło lekkie drżenie całego auta podczas ostrego hamowania oraz brak hamulców przy porannym ruszaniu...trzeba kilka razy przytrzec klocki by zaczynały hamować. Nawet patrząc na tarcze widać mocną rdzę więc jakość ich jest kiepska. - Słaby lakier, lepiej nie myć na szczotkach - osłona przeciwsłoneczna nie ma mozliwość przekręcenia na boczną szybe - cos stuka z tyłu, wyjmuje juz wszystko z bagaznika a i tak słychać ..chyba półka ale jeszcze nie doszedłem co to, czasem wydaje mi się ze gdzieś pod spodem - kilka razy rano piszczał juz pasek ! .. w moim dawnym 15 letnim oplu przez 4 lata nigdy nie zapiszczał a nie był nowy. - szybko brudzi się tapicerka na drzwiach po obu stronach - nie wygodna pozycja ręki..trudno dopasować regulacje i trzymać kierownice lewą ręką ..oparcie pod łokieć na drzwich za wysoko - brak dobrej osłony silnika pod spodem... po zimie cały silnik biały od soli - przy mocnym skręcie np na rondzie słychać wycie z zawieszenia... przegóby, łozyska..nie wiem co to moze być, serwis wzrusza ramionami - pas kierowcy ma za słabą sprężyne, często się nie zwija - klapka wlewu paliwa zaczeła odstawać Ogólnie sporo upierdliwych rzeczy które wkurzają jednak bryła auta i przyjemność jazdy to rekompensuje... jak kiedyś zmienie tarcze i klocki na nieorginalne pewnie wszystko będzie ok :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Wszystko jak na razie bezproblemowo, nie licząc piszczącego paska i braku dobrej osłony silnika od spodu
5,0
Skrzynia biegów
bez problemów
3,0
Układ jezdny
Trące hamulce, marna jakość tarcz i klocków.
3,0
Karoseria
delikatny lakier
Komfort
4,0
Widoczność
jest spoko, tylko słupki przednie bardzo zasłaniają... na przejściu dla pieszych trzeba uważać
4,0
Ergonomia
jest ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
super, na razie wszystko działa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i z tyłu, choć kanapy nie składają się na płasko i to troche ogranicza
4,0
Wyciszenie
słychać szumy, zwłaszcza na oponach zimowych ale ogólnie jest ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z mojego doświadczenia trzeba chyba omijać serwis, przegląd co 15 tys i w sumie brak pomocy to wyrzucanie kasy, lepiej serwisować u swojego mechanika a kase z przeglądów odkładać na ewentualna awarie, jak się nic nie zdarzy zaoszczędzimy sporo. Bo jak coś się zepsuje to i tak nie ma pewności ze serwis to naprawi
4,0
Stosunek jakość/cena
porównanie z innymi autami wychodzi dobrze, można za to kupić ASX lub Vitare ale Jeepem jeździło mi się na próbach lepiej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
troszkę drobnych rzeczy jest, wymienione w opisie
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Hamulce, od 8 tys. kilometrów zaczęły trzec i nie ustępuje to wcale , źle hamują rano, czasem piszczą, za zakrętach tarcza lekko o coś ociera. Serwis nie widzi problemu

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-TorQ 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
7,8
l/100km
8,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Renegade SUV