Jeep Renegade z silnikem wolnossącym (bez żadnej awaryjnej turbiny) jak do tej pory sprawuje się idealnie, co prawda niedawno kupiony, lecz pierwsze wrażenia są tylko bardzo pozytywne. Auto świetnie wyciszone, obszerne w środku, porządnie zmontowane i wspaniale resorujące nierówności. Reflektory-dawno nie widziałem tak oświetlonej drogi. Silnik świetnie daje sobie rade, przy całej załadowanej pace nie czuć obciążenia. Oglądałem auta podobnej klasy i zwróciłem uwagę na to jak Renegade jest pancernym autem, drzwi bardzo grube, dające poczucie bezp. jak i cała solidna bryła, gdzie inni maja auta z drzwiami grubości kartki papieru. W tym czujemy się bezpiecznie, przód nie jest aerodynamiczny, ale mam to w nosie, amerykańskie wozy mają duże grile, by dobrze przejąc walnięcie i to jest to. Bardzo udany zakup, mam nadzieję że Jeep R będzie dalej się świetnie sprawował jak do tej pory, a patrząc jak z głową został skonstruowany, jestem o to spokojny.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
[l/100km]