Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV

Użytkownik Renegade, 8 lat temu
Silnik 1.6 E-TorQ 110KM 81kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Renegade SUV 1.6 E-TorQ 110KM 81kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,46
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Powtórzę jeszcze raz - bardzo przyjemne auto. Prowadzi się idealnie i tu nie ma co narzekać. Jedyny minus to silnik, który mógłby wkręcać się nieco szybciej i ogromne spalanie jak na taką moc i pojemność. Kupiłbym jeszcze raz, ale z innym motorem, być może z turbiną. Z 1.6 nie polecam.
4,0
Całokształt
Przyjemne auto do miasta jak i w trasę. W mieście parkujesz jak osobówką (podobne wymiary). Pozycja za kierownicą wygodna, wygodniej się też wsiada i wysiada. W trasie również bardzo dobrze. Jest to mój pierwszy suv i pewnie do osobówki się nie przesiądę.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik cichy, pracuje równo, ale niestety do obrotów około 3000 przyspiesza jak fiat 126p. Max moment obrotowy przy 4500 obr/min powoduje, że zaczyna zbierać się dopiero jak porządnie wkręci się na obroty. To powoduje wysokie spalanie, wiec najlepiej nie jest.
5,0
Skrzynia biegów
Manual. Płynnie, w miarę krótkie przejścia między biegami.
4,0
Układ jezdny
Na kołach 18" nie mam co narzekać. Zawieszenie sztywne, odpowiednio trzyma w zakrętach, jak i również dobrze wybiera nierówności. Ogólnie zachowany kompromis. W terenie nie sprawdzałem.
Komfort
5,0
Widoczność
Spodziewałem się, że z tym może być gorzej, ale tu miłe zaskoczenie. Małe szybki na tylnych słupkach sprawują się idealnie i pomimo dosyć małej tylnej szyby to wszystko elegancko widać. Ogromnie lusterka boczne są rewelacyjne.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu. Intuicyjnie. Nie trzeba się naszukać wzrokiem żeby cokolwiek znaleźć. Jest ok.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z ogrzewaniem nie sprawdzałem, nie było okazji. Klimatyzacja robi to co ma robić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Pomimo niewielkich gabarytów, dosyć przestronne wnętrze. Przy 185 cm nie narzekam. Nad głową sporo miejsca z przodu jaki i z tyłu. Przednie fotele wygodne, podobnie z tyłu.
5,0
Wyciszenie
Jak na nowe auto przystało wszystko cicho. Trudno to teraz oceniać, zobaczymy po 50 tyś.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Oprócz paliwa jak dotąd innych kosztów jeszcze nie było. Jednakże spalanie w mieście przy jeździe "jak emeryt" w granicach 11.5-12.5 L/100km to trochę sporo. Prz normalnej jeździe 13-14L/100km. Producent podaje 8L/100km - ale to bajki. Przy 90km/h (bardzo delikatnie) w trasie udało mi się zejsć do 6.8L/100km. Uważam że spalanie w tym aucie to lekka przesada. Rozumiem, że jest to aerodynamika kiosku, ale tyle spalają 3 litrowe silniki, a nie 1.6.
4,0
Stosunek jakość/cena
Gdyby nie paliwożerny silnik to byłoby 5 gwiazdek.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie było
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.6 E-TorQ 110KM 81kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV