słabiutki dół, potężny środek i zadyszka przy wysokich obrotach. Burczący odgłos pracy.
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zabija silnik. Redukcja trwa niemiłośiernie długo (ok 2s) jeśli po drodze jest zmiana 5-4. Skrzynia często szarpie. Auto rusza z 2 biegu z potwornym mułem, a 9 biegu automat nie załącza nigdy(!) wymuszenie zmiany nawet na autostradzie powoduje komunikat o konieczności redukcji, a zużycie paliwa zamiast spadać to wzrasta. Jak na skrzynię produkcji ZF to po prostu porażka.
5,0
Układ jezdny
Po asfalcie o dziwo gokart. W terenie bardzo przyzwoicie.
Komfort
3,0
Widoczność
Ogromne słupki i baaaaardzo daleko pionowa niemal przednia szyba
3,0
Ergonomia
Obsługa wycieraczek - ktoś był pijany jak to projektował
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
koszmarna ciasnota
4,0
Wyciszenie
bez rewelacji ale nie jest głośno
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Malutki SUV, z malutkim silniczkiem a spalanie jak 2,5l auto terenowe. Do tego zamulający 9 biegowy automat który... rusza z 2 biegu a 9 nigdy(!) nie włącza.
2,0
Stosunek jakość/cena
Przecięty samochodzik, w cenie Superba. kogoś pogieło. Nie kupiłbym nawet za 2/3 ceny katalogowej (kupiłem taniej)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 170KM 125kW
[l/100km]