Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV

Javor, 3 lata temu
Silnik 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 50 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
3,43
19% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Mocny dobrze wchodzi na obroty ekonomiczny i elastyczny
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : System radiowy i czujniki parkowania padły
Układ hamulcowy : Uszkodzony system ABS
2,0
Całokształt
Dobry silnik slaby układ jezdny auto jakby zlepione z kilku samochodów o słabej elektronice i bardzo dobrym silniku
Wrażenia
4,0
Silnik
Oszczędny nieźle zbierający się silnik. Mocy wystarcza na swobodne mknięcie po autostradzie. System start stop nie zawsze działa poprawnie
4,0
Skrzynia biegów
Bez większych zastrzeżeń dobrze spasowana z silnikiem. Auto nigdy nie zgasło nawet przy za wysokim biegu.
1,0
Układ jezdny
Katastrofa. W przypadku auta z napędem na przednią oś słabo spasowany punkt ciężkości powoduje że auto słabo trzyma się drogi. Samochód chodzi na boki niestabilność widać także we wchodzeniu w zakręty, Auto słabo sprawuje się w przypadku podjazdu pod śliskie wzniosłości nie trzyma się drogi, nie nadaje się na polską zimę. Bardzo dziwne zachowanie się samochodu na śliskiej nawierzchni
4,0
Karoseria
Dużo miejsca z przodu z tyłu i miejsce na bagaż obszerne. Auto z wyglądu bardzo bezpieczne. Mankament bardzo odstające lusterka boczne i plastykowa osłona podwozia na którą trzeba uważać przy wsiadaniu z tyłu. źle spasowany spad dachu z tyłu powoduje otarcia o pył w czasie jazdy auta. Przednia szyba o za małym nachylaniu . Auto znyt wysokie przydałaby się obniżyć karoserię o jakieś 5 cm z dachu
Komfort
3,0
Widoczność
Dobra widoczność z przodu słaba na boki i bardzo słaba z tyłu
4,0
Ergonomia
Auto prawie ergonomiczne. Wszystko pod ręką poza dziwnie zachowujący się wlewie paliwa oraz wlewie płynu do spryskiwaczy który znajduje się obok paczki z bezpiecznikami
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zbyt parująca przednia szyba reszta działa bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest dużo miejsca
5,0
Wyciszenie
brak zastrzeżeń. Ciche autko wewnątrz
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty przeglądów serwisowych duże w granicach 1500zł czyli 1 zł/km. 150 zł za sczytanie danych przez komputer to też nie mało. Duży plus po dotarciu silnika i jeździe na paliwomierzu wyszło 6,4l/100km przy jeździe mieszanej
3,0
Stosunek jakość/cena
Tak sobie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Ok
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W aucie tej klasy uszkodziła się prawie cała elektronika. System wykrył uszkodzony czujnik parkowania który prawdopodobnie wyłączył inne systemy. Awaria ABS wyłączyła większość systemów kontroli trakcji etc... Tak nie powinno się stać w aucie z małym przebiegiem,

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV