Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV

TwBalbina, 5 lat temu
Silnik 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 5 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
2,36
45% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
Układ elektryczny
Układ hamulcowy
2,0
Całokształt
Jeśli ktoś posiadał Dacia Duster to znajdzie podobny klimat u renegade... z tą różnicą że jeep jest dużo droższy w zakupie i serwisowaniu. Generalnie samochód jest nie dopracowany, typowy Fiat składany we Włoszech. Jak to mój znajomy mechanik powiada: "Technologie Fiat ma dobre ale leniwy naród".
Wrażenia
4,0
Silnik
Aktualnie bez zastrzeżeń. Radzę wykupić gwarancję + 3 lata, koszt 3100zl (max. przebieg 75 tys. dla gwarancj). Silnik multiAir a właściwie moduł MA - awaryjny kosztowny element , rekord przebiegu wg. ASO to ok 100 tys.
3,0
Skrzynia biegów
Przy obrotach 1.7 - 2 delikatne wyje, a moze to turbina. Wg. ASO wszystkie teraz nowe mają taki defekt.
3,0
Układ jezdny
Znosnie.
3,0
Karoseria
Komfort
1,0
Widoczność
Kiepska widoczność. Czujniki cofania to min.
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
1. Radio wymienione na gwarancji. 2. Delikatne wycie skrzyni biegów/turbiny, - wg. ASO wszystkie teraz tak nowe mają. 3. Sztuki w układzie kierowniczym - wg. ASO teraz tak wszystkie nowe mają. 4. Hamulec ręczny - zaciąga się sam w czasie jazdy - wymienili soft niby ma to pomóc! 5. Zalecenie ASO aby przed każdym "wyjazdem" ściągać klemę z akumulatora na 10s. Czasami wyświetlacz między zegarami fiksuje, restart ma niby pomoc przed anomaliami... paranoja, zaraz może będę musiał kupić kolbę do odpalania silnika ;) 6. Wlew paliwa nie jest zabezpieczony, jest jak w kosiarce do trawy. Wg. ASO to awaria centralnego zamka ale po wizycie w serwisie okazało się za Włosi zrezygnowali z opcji zamykania (od grudnia 2017r.) kolejna paranoja! 7. Przy ostrym hamowaniu tylne koła w górze! Suma sumaru czasami mam wrażenie że kupiłem taczke za 100 tys. zł a nie samochód!!!! Powiadają że to kultowy samochód? Tu mają rację, dlatego trzeba to wozić na lawecie.... Najgorsze w tym wszystkim że serwis rozkłada ręce (FCA tez jak dzwonił do mnie to ja mu problemy a on mi podziękowania i ja znowu problemy a ten dalej ze mnie idiotę robi!!!). Polskie prawo chroni koncerny samochodowe a nie klienta/wrednego petenta!!! Jak masz kupić samochód i naoglądałeś się filmów z YT to pewnie masz chęć kupić to coś z-jeep-ane ale lepiej popatrz w stronę np. Japończyków/korea wydaje sie że tam takich "anomalii" nie znajdzie się jak u fiata!!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
44,00 zł
8,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Renegade SUV