Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV

Paweł, 5 lat temu
Silnik 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW 2014-2018 - Oceń swoje auto
4,36
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Układ hamulcowy
Inne : Duża przestrzeń u kierowcy i prawego pasażera.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : Do chwili obecnej poważnej nie stwierdzono jedynie słabo działający system start stop
4,0
Całokształt
Dobre auto na miasto lub w niedługie podróżne na wieś. Autko w wersji Limited nie jest autem terenowym i wymaga raczej dobrej nawierzchni. Dużo miejsca z przodu i dostatecznie z tyłu. Spory bagażnik, przeciętny silnik średnie zawieszenie i układ jezdny. Bardzo bezpieczny pojazd o przeciętnej widoczności i sporym spalaniu benzyny.
Wrażenia
3,0
Silnik
Daje sobie radę jednak na autostradę ze względu na opory powietrza trochę za słaby. Spalanie benzyny większe o 2 litry/ 100 km od tego co podaje producent. Słabo działający system start stop. Potrafi wyłączyć auto po czym czasami uruchamia się komunikat system niedostępny. Jednak ogólnie może być
5,0
Skrzynia biegów
Pracuje elegancko dobrze stopniowane przełożenia nawet przy niskich obrotach autko mknie do przodu.
4,0
Układ jezdny
Auto tylko z przednim napędem nie należy traktować jako terenowe. Bardzo dobrze znosi dołki krawężniki i dziury na jezdniach i drogach gorszej jakości. Wielki minus brak osłon od spodu dlatego należny uważać na drogi kamieniste. Auto źle znosi boczne wiatry i śliską nawierzchnię
5,0
Karoseria
Chyba najlepszy element samochodu. Auto BARDZO BEZPIECZNE Zderzeniowo ! Dobry dostęp do drzwi wszystkich pasażerów dobry dostęp do bagażnika i silnika. Wada zbyt wysoki i za duże lusterka trochę łatwo je urwać
Komfort
3,0
Widoczność
Niezła do przodu słaba do tyłu. Polecam wersje z czujnikami lub założenie kamery cofania inaczej ciężko zaparkować. Źle rozmieszczony spryskiwacz tylnej szyby
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką trochę za dużo miejsca nad głową. fotele zbyt wpadające. Siedzi się trochę jak w fotelach lotniczych w klasie biznes. Podłokietnik źle rozwiązany osobiście przyciąłem sobie palce. Jednak wszystko pod ręką. Bardzo dobrze rozwiązana kierownica. Radio raczej słabe i słaby wyświetlacz, w wersji 2018 trochę się poprawiło ale to nie to czego oczekuje się od tej klasy aut. Siedzenia przygotowane do spania kierowcy w trasie jednak pozycja za kierownica usypia w dłuższej drodze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo wydajne ogrzewanie i klimatyzacja auto bardzo paruje od wewnątrz jednak klima daje sobie z tym spokojnie radę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca z przodu nad głową nawet za dużo dużo miejsca z tyłu duży bagażnik jak na takie dość krótkie auto.
5,0
Wyciszenie
Cicho miło i przytulnie trochę jak w kinie lub przed telewizorem
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali sporo więcej niż to co podaje producent co zwiększa koszty użytkowania samochodu. Ceny części i serwisów obecnie nieznane
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobra jakość być może cena auta wynika z tego że jest to wyższa klasa samochodów niż segment B. Nazwałbym to auto "większą Pandą"
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,6
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV