Przejechałem nim ponad 10tyś. km. Dla mnie samochód do niczego:
- do miasta zły, słaba widoczność, lusterka boczne niby duże ale gó**o w nich widać, szybka przednia strasznie oddalona od kierowcy tak jak i lusterko wsteczne, ogólnie widoczność tragiczna.
- autostrada, strasznie niestabilny samochód podczas mocnego hamowania z lekkim skrętem kierownicy, ogólnie samochód nie jest stabilny przy szybkiej jeździe (wysoki i krótki)
- za miasto, no sorry, ale bagażnik w Golfie jest tylko minimalnie mniejszy..
Fotele MASAKRA, twarde/sportowe tak jak i zawieszenie. Kto wpakował takie fotele i zawieszenie do FWD 1.6 120km? Zaraz, zaraz... czy to w nazwie ma JEEEEP? Właściwości terenowe zerowe.
Za wyciszenie trzeba pochwalić, silnika przy niskich obrotach słabo słychać.
Generalnie niezbyt udane auto. Mało przemyślany, szczególnie elektronika - nawet głupie wycieraczki, są tylko trzy tryby i w dodatku nie spowalniają na postoju.
Lampy niby ksenony, ale wersja uboższa. Do ksenonów z BMW >2010 to nie ma porównania.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na 1.6 to całkiem niezły moment ma.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia chodzi bardzo precyzyjnie i fajnie.
4,0
Układ jezdny
Zakręty pokonuje się w miarę dobrze jak na FWD.
Komfort
1,0
Widoczność
2,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 120km/h około 7l/100km
Przy Vmax, 185km/h około 11-12l/100km
3,0
Stosunek jakość/cena
W tej cenie jednak wolałbym używaną X3 F25..
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 140KM 103kW
[l/100km]