Silnik
: Przy tym ciężaże auta naprwdę elastyczny i fajny. SPodziewałem się muła, a całkiem całkiem ciągnie. Dobrze zgrany z 6 biegową manualną skrzynią.
5,0
Całokształt
Jak na tę cenę nowego auta, to jest to naprawdę fajny samochodzik. Dobrze się prowadzi, ponieważ jest nowy wszzystko działą super. W średniej wersji wyposażenia jest wszystko co trzeba. Ot taki oryginalny samochodzik / nie lepszy nie gorszy od innych, po prostu oryginalny. nieźle wykonany, ale czuć, że to nie segmet premium.
Wrażenia
5,0
Silnik
Nowy - nie ma na co narzekać. Spalanie przyzwoite 8-9l / 100 km.
5,0
Skrzynia biegów
Płynna, 6MT. Fajnie lekko chodzi, precyzyjnie.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dość neutralnie. Na pewno troszkę gorzej niż subaru Forester II, chyba równiez gorzej niż Mazda cx-9. Porównywalnie do innych samochodzików.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak na tą wielkość auta to naprawdę wielkie wnętrze. Fajny design, jesta naprawdę przyjemne.
4,0
Ergonomia
Bardzo fajnie, troszkę za miękkie siedzenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Małe autko łatwo ogrzać lub ochłodzić.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo przestrzeni dla kierowcy i pasażera przedniego rzędu (oczywiście jak na gabaryty i cenę. Sporo miejsca z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Ale nowe atko zobaczymy po x latach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie przywoite jak na możliwości. Ot fajne autko.
4,0
Stosunek jakość/cena
Auto dość drogie w porównaniu z np. skodami. Jest zdecydowanie lepiej wykonane niż skoda czy podobny 500X. Z drugiej strony jeśli chcemy mieć dobre wyposażenie i napęd na 4 koła wchodzimy już na conę Subaru Forestera. Dość drogie auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nowy.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 MultiAir 140KM 103kW
[l/100km]