Samochód przyciągnął mnie wyglądem, kupiłem go sercem nie rozumem. Podobnie myślących rozumiem, ale mam kilka uwag.
Sprzedałem bo urodziło mi się dziecko i wózek nie wchodzi do bagażnika, ale kupiłbym ponownie jako drugie auto. jednak w dieslu i manualu!
Wrażenia
5,0
Silnik
Kultura pracy odpowiednia, żwawy i cichy, Nie ma sensu krecich wysoko, moment jest dostępny szybko. Spalanie zdecydowanie powyżej deklarowanych wartości.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia lubi haczyć przy maluch prędkościach, mimo że biegi zmienia szybko, nie jest to poziom niemieckiej konkurencji
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobre tłumienie nierówności, idealne auto gdy ktoś ma kilka kilometrów dojazdu na szutrze. Przy dużych prędkościach jednak średnio stabilne,
5,0
Karoseria
Bez uwag, nowe auto
Komfort
5,0
Widoczność
kształt nadwozia robi swoje, wszystko widać jak na dłoni
1,0
Ergonomia
Manetki kierunkowskazów działały jakby byly zatopione w smole, denerwuje w trybie autostradowym że auto miga 5 razy, zamiast trzech.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, nowe auto
1,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak regulacji wysokości fotela pasażera to jest skandal
4,0
Wyciszenie
nie dałem 5 gwiazdek no męczy na dłuższej trasie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez uwag, nowe auto. Serwis olejowy - 800zł w ASO
5,0
Stosunek jakość/cena
Plastiki i obicia na poziomie adekwatnym, nic nie skrzypi. Fajnie leży w dłoni kierownica. Wnętrze łatwo utrzymać w czystości i NIE MA PIANO BLACK!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem dwie akcje serwisowe, pierdoły ale straciłem czas.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W rocznym aucie padł akumulator!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
[l/100km]