Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

robertszew, 2 lata temu
Silnik 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 115 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : komfortowe
5,0
Całokształt
Przejechałem samochodem od wyjazdu z salonu 115tys km i samochód nigdy mnie nie zawiódł. Auto bardzo zrywne z całkiem niezłym prześwitem, śmiało można jeździć po drogach szutrowych i leśnych. Spalanie jak na auto o takim kształcie akceptowalne - średnia z komputera 8,5l (wynik z jazdy 50% trasa, 50% miasto, przy czym w mieście poruszam się raczej w godzinach kiedy są korki). Świetnie działa system apple/android car play.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezproblemowy! Przejechałem 115.000km i nie miałem żadnego problemu w żadnej sytuacji.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia do której trzeba się przyzwyczaić. W mojej ocenie skrzyni brakuje podziału na opcje comfort i sport, gdyż lubi ona utrzymywać auto na wysokich obrotach w ruchu miejskim, gdzie nie jest to pożądane przez kierowcę. Jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę to wszystko działa jak należy.
5,0
Układ jezdny
Ok
4,0
Karoseria
Ok
Komfort
4,0
Widoczność
Słupek przedni A jest dość duży i czasami ogranicza widoczność. W pozostałym aspekcie bez uwag
5,0
Ergonomia
Ok, jako kierowca mogę powiedzieć, że auto jest bardzo przestronne, a ilość schowków jest wystarczająca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 186cm wzrostu i 100kg wagi, pokonuje dziennie ok 5tys km miesięcznie i jest mi w tym aucie komfortowo.
3,0
Wyciszenie
Do 120-130 jest okej, powyżej tych prędkości ewidentnie słychać szum powietrza i wynika to z faktu, że auto ma kształt kiosku na kołach i nie ma w sobie niczego z opływowych elementów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok, przy czym serwis u autoryzowanego dealera, a olej wymieniam co 15tys, nie jest najtańszy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem 115tys km i miałem wymieniane pióra wycieraczek, klocki i tarcze hamulcowe przy 105tys km (serwis przy wymianie oleju stwierdził, że można już wymieniać)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Renegade SUV Facelifting