Przejechałem samochodem od wyjazdu z salonu 115tys km i samochód nigdy mnie nie zawiódł. Auto bardzo zrywne z całkiem niezłym prześwitem, śmiało można jeździć po drogach szutrowych i leśnych. Spalanie jak na auto o takim kształcie akceptowalne - średnia z komputera 8,5l (wynik z jazdy 50% trasa, 50% miasto, przy czym w mieście poruszam się raczej w godzinach kiedy są korki). Świetnie działa system apple/android car play.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bezproblemowy! Przejechałem 115.000km i nie miałem żadnego problemu w żadnej sytuacji.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia do której trzeba się przyzwyczaić. W mojej ocenie skrzyni brakuje podziału na opcje comfort i sport, gdyż lubi ona utrzymywać auto na wysokich obrotach w ruchu miejskim, gdzie nie jest to pożądane przez kierowcę. Jeżeli chodzi o dynamiczną jazdę to wszystko działa jak należy.
5,0
Układ jezdny
Ok
4,0
Karoseria
Ok
Komfort
4,0
Widoczność
Słupek przedni A jest dość duży i czasami ogranicza widoczność. W pozostałym aspekcie bez uwag
5,0
Ergonomia
Ok, jako kierowca mogę powiedzieć, że auto jest bardzo przestronne, a ilość schowków jest wystarczająca.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 186cm wzrostu i 100kg wagi, pokonuje dziennie ok 5tys km miesięcznie i jest mi w tym aucie komfortowo.
3,0
Wyciszenie
Do 120-130 jest okej, powyżej tych prędkości ewidentnie słychać szum powietrza i wynika to z faktu, że auto ma kształt kiosku na kołach i nie ma w sobie niczego z opływowych elementów.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ok, przy czym serwis u autoryzowanego dealera, a olej wymieniam co 15tys, nie jest najtańszy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przejechałem 115tys km i miałem wymieniane pióra wycieraczek, klocki i tarcze hamulcowe przy 105tys km (serwis przy wymianie oleju stwierdził, że można już wymieniać)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
[l/100km]