Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

Mikocz, 3 lata temu
Silnik 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 19 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,57
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Świetny samochód zwracający uwagę otoczenia. Jest to zarówno świetny samochód do miasta jak i w trasę (dla 2 osób jest wręcz idealny) . Renegade jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, aczkolwiek trzeba się do niego troszkę przyzwyczaić. Jazda przez pierwsze kilometry może wydawać się trochę dziwna, ze względu na specyficzną skrzynie biegów. Skrzynia ta sprawia na początku wrażenie mało dynamicznej: spowolnione ruszanie, dziwne zachowanie przy wyprzedzaniu, dziwnie trzymanie obrotów silnika. Jednak po przyzwyczajeniu się do tej skrzyni samochodem można jeździć dynamicznie kwestia wprawy. Na pochwałę zasługują tutaj systemy bezpieczeństwa takie jak lane assist a w szczególności system awaryjnego hamowania ( sprawdzone, działa świetnie aczkolwiek nie polecam ustawień wczesny, przy bardziej dynamicznej jeździe jeździe może bardziej przeszkadzać jak pomagać ). Podstawowy system nagłośnienia w jeepie jest bardzo dobry, osoby które negują go prawdopodobnie mają źle ustawione ustawienia (fabryczne ustawiania audio faktycznie nie są perfekcyjne, lecz po 15 minutach zabawy z ustawieniami muzyka gra świetnie). Wnętrze samochodu jest ładnie wykonane, a elementy bardzo dobrze spasowane nic nie skrzypi wszystko super. Ta mała ciężarówka niestety nie pali tak mało w mieście pali koło 10L natomiast w trasie koło 8 uśredniając ACZKOWIEK wlekąc się bardzo spokojnym tempem (85-100) na trasie ustanowiłem rekord spalania 5,9 L /100km. Widoczność jest stosunkowo dobra jednak duże słupki mogą czasem przysłonić pieszego a nawet inne auto. Klimatyzacja 2 strefowa działa fenomenalnie auto jest chłodne już po 2 minutach w lato przy 28 stopniach na zewnątrz. Wielkim plusem są rówież czujniki parkowania które włączają się same bez żadnych guzików lub włączeniu wstecznego, jak to w większości modeli aut. Jeep od razu po zauważeniu przeszkody sygnalizuje nam o tym. Kolejną zaletą są świetne światła ledowe nie dość że wyglądają nieziemsko to widoczność jest perfekcyjna. Podsumowując jest to samochód godny polecenia, osobiście kupiłbym go raz jeszcze, w szczególności polecam wersje limited z paroma dodatkami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik oceniam bardzo dobrze, gdyby nie skrzynia byłby to samochód idealny. Na podstoju po rozgrzaniu jest niesamowicie cichy, natomiast przy przyśpieszaniu ma całkiem przyjemny dla ucha dźwięk.
3,0
Skrzynia biegów
Kwestia przyzwyczajenia, aczkolwiek na podstawie mojego doświadczenia mogę powiedzieć że skrzynia bardzo ale to bardzo odbiega od skrzyni automatycznych w modelach Audi A6 czy A7. Tam nie miałem żadnego problemu z przyzwyczajeniem.
5,0
Układ jezdny
Samochód prowadzi się pewnie i przyjemnie. Do minusów zaliczyłbym mocno odczuwalne powiewy wiatrów bocznych na autostradzie jednak co się dziwić skoro prowadzimy pudełko o wysokości prawie 1,70 m :) .
5,0
Karoseria
bardzo ładne pudełko wykonane z dobrej blachy. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć ze po uderzeniu w betonową ścianę ( z nie taką małą siłą) drzwiami nie ma śladu na moje nieszczęście odpadła mi pianka zabezpieczająca w garażu
Komfort
4,0
Widoczność
Jeżeli pamiętamy o dużych pachołkach oki.
5,0
Ergonomia
Bagażnik nie należy do największych ale można nim spokojnie pojechać na tydzień na wakacje we 2 osoby oraz zrobić duże zakupy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w lato szybko się chłodzi kwestia minuty max 2, a w zimę jest ciepło do tego te ogrzewane siedzenia i kierownica, jadąc rano zimą po wstaniu z łóżka jest aż za miło.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt jest bardzo dużo miejsca. Dla 2 osób ewentualnie rodziny z 1 małym dzieckiem jeździ się na prawdę przyjemnie.
4,0
Wyciszenie
całkiem całkiem do 100 jest na prawdę cicho słychać jedynie obracające się koła. Powyżej 140 zaczyna się robić głośno (stosunkowo).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód bezawaryjny, jedyny minus to nie takie małe spalanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
świetny stosunek jakość/cena.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak awarii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak awarii

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Renegade SUV Facelifting