Zawieszenie
: Samochód jest wysoki i nie jest zbyt obły co może powodować uczucie, że każdy podmuch wiatru będzie odczuwalny, jednak o dziwo tak nie jest.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Skrzynia była kalibrowana i nie da się wyzbyć efektu szarpnięć przy zmianie biegów, są one co prawda minimalne, ale w samochodzie za ponad 100 tysięcy oczekujemy, że przez okres gwarancji wszystko powinno działać bez zarzutu.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia minimalnie szarpie przy zmianie biegów, czuć to zwłaszcza kiedy redukowane są biegi.
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Jak na jego "kwadraciastą" budowę to jest bardzo cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
[l/100km]