Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

Marek, 5 lat temu
Silnik 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,64
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Przestrzeń w samochodzie i system audio.
5,0
Całokształt
RENEGADE wersja LIMITED. Świetne auto. Przetestowane na trasach miejskich i wakacyjnym wyjeździe Polska-Austria-Włochy, przez 4 osobową rodzinę. Spokojnie spakowaliśmy się do bagażnika (ale nie braliśmy wózków itp. mamy starsze dzieci). Samochód świetnie się sprawdza. Ma dobre wyposażenie, nieźle się prezentuje, silnik jest dynamiczny i bardzo cichy, więc łatwo przekroczyć dozwoloną prędkość w mieście i okolicach. Skrzynia mogłaby szybciej myśleć, ale jest wystarczająco dobra, w testach oglądanych na YT usłyszałem, dużo niepochlebnych opinii, ale ja się nie zgadzam, po kilku dniach jazdy nauczyłem się sprawnie jeździć tym autem. Silnik mocny, dobrze sobie radzi z autem. Spalanie w mieście 8,5 litra, trasa 7,2l, choć pierwsze wskazania oscylowały powyżej 10l, potem to spadło, może też kwestia przyzwyczajenia się do silnika i skrzyni. Dobre multimedia 7cali, Apple car play. Wszystko dobrze i intuicyjnie działa. Wykonanie dobre, nic nie skrzypi itp. Szumy w kabinie od 130 km/h.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, żwawy, 150KM - w sam raz do tego samochodu. Nie brakuje mocy nawet przy podróżach górskich w 4 osoby.
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by szybciej myśleć przy starcie, ale ogólnie pracuje, szybko i bardzo płynnie. Daje możliwość zmiany ręcznej i działa wtedy na prawdę szybko i sprawnie.
5,0
Układ jezdny
Barzdo dobrze się prowadzi, pewnie i precyzyjnie. Dobrze się manewruje i łatwo parkuje. Na szybkich zakrętach warto pamiętać, że jest to auto wyższe bo można się zapomnieć. Zawieszenie twarde i sportowo zestrojone. Na nierównościach auto może lekko podskakiwać.
5,0
Karoseria
Kształt tej karoserii daje dużo więcej miejsca niż można by się spodziewać. Charakterystyczne pudełkowate kształty, albo ktoś od razu pokocha, ale nigdy.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki szerokie, ale można się przyzwyczaić. Widoczność bardzo dobra, regularne kształty karoserii ułatwiają parkowanie.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką i intuicyjnie przemyślane. Zmiana w kokpicie po liftingu spowodowała dodanie fizycznych przycisków na konsoli środkowej i teraz można łatwo obsługiwać klimatyzację i audio nie tylko poprzez ekran dotykowy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa sprawnie i szybko nawet w 40 stopniowym upale. Sprawdziłem.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca dla 4 osób. Nawet na tylnej kanapie dorosły poczuje się swobodnie. Brak tylnego podłokietnika nawet w wersji LIMITED to słaba sprawa.
3,0
Wyciszenie
Szumy już powyżej 130 km/h z okolic okna kierowcy. Nie wiem czy to usterka czy tak ma być. Karoseria nie jest zbyt opływowa. Design ma swój koszt.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnik benzynowy, swoje pali, ale na razie nie ma na co narzekać.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto nie jest tanie, ale w promocjach JEEPa można złapać je za bardzo dobre pieniądze, warto popytać dealerów. Dobre wyposażenie. Chociaż brak dywaników dla pasażerów z tyłu nawet w wersji limited (są za dopłatą) jest żenującym pomysłem.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie OK.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Renegade SUV Facelifting 1.3 GSE T4 Turbo 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
43,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Renegade SUV Facelifting