Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

ToSz, 3 lata temu
Silnik 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 21 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
3,79
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Super na polskie drogi jednocześnie bardzo sprawne w zakrętach
Karoseria : Wygląd - i wrażenie że jedziesz znacznie większym autem
Silnik : W wysokich obrotach - naprawdę się zbiera ( ale pow 3000 obr)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : hałasy na uszczelkach drzwi (mimo smarowania, regulacji)
Silnik : niestety 3 cylindry z turbo - kompletny brak dołu, no i warczy przyjaźnie cały czas ( z czasem to denerwuje)
4,0
Całokształt
Fajne stylowe auto - nie psuje się ale ma kilka wad - a może właściwie cech które potrafią denerwować. Ogólnie bardzo wygodne zawieszenie - rewelacja, wygodne fotele dla dużych ludzi :), dużo miejsca w kabinie ale bagażnik - porażka - duże zakupy w markecie i - brak miejsca. box na dach? dla 2 metrowego goryla z długimi łapami inaczej potrzebna drabinka :( Kupiłem ze względu na wrażenia z jazdy - przebił wszystko podczas jazd próbnych ( suzuki, VW, skoda, seat) - ale dzisiaj nie kupił bym już tego auta - za mały bagażnik i nie nadaje się do spokojnej jazdy - jak ciśniesz to ok, jak chcesz spokojnie jechać to każdy próg zwalniający 1 i ciągle wachlujesz biegami :(
Wrażenia
2,0
Silnik
dynamiczny -ale ciągle warczy i jakoś po 2 latach się nie przyzwyczaiłem. Mam moc ale jak to turbo dopiero powyżej 3000 to czuć - normalna jazda ok 2000obr - poniżej niby można - ale czuć że się meczy.
3,0
Skrzynia biegów
Potrafi haczyć - szczególnie jak jest zimno - długi ruch pedału sprzęgła - jak nie dociśniesz do końca to kiszka - serwis oczywiście twierdzi że TTTM
5,0
Układ jezdny
Super - najlepsza strona tego wozu, sprężyste wygodne - na dziurach super w zakrętach super - dobre opony i rewelka!
3,0
Karoseria
Wygląd 5, miejsce w środku 5, bagażnik -1. Hałas podczas jazdy na uszczelkach drzwi - serwis - TTTM odboje tylnej klapy wycierają lakier - Serwis TTTM
Komfort
4,0
Widoczność
Tu jest bajka - wszędzie ładnie widać - tylko trzeba się przyzwyczaić do potężnych słupków A - musisz wyrobić sobie nawyk zerkania z dwóch stron słupka - inaczej w końcu kogoś przejedziesz ( już w poprzednich autach ta miałem więc jestem przyzwyczajony)
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką , niestety manetki kierunków i wycieraczek są fiatowskie - stosunkowo ciężko chodzą i jakoś takie toporne.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja ok, klima ok. Ogrzewanie - TRAGEDIA- auto dogrzewa się po 10 km kiedy temperatura jest poniżej 0.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kabina duża i wygodna, bardzo fajne obszerne fotele - minus za mikry bagażnik.
5,0
Wyciszenie
Generalnie bardzo dobrze - z tym że silnik ciągle cicho warczy, a uszczelki drzwi słychać - jednak jak na aerodynamikę kiosku jestem pozytywnie zaskoczony da się spokojnie jechać 140- 150 na autostradzie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże spalanie jak na taki silnik - normalna jazda nie zamulając ale bez szaleństw - 8-8,5 litra w cyklu mieszanym 50/50 miasta trasa
4,0
Stosunek jakość/cena
dobra cena na golasa - z wyposażeniem już tanie nie jest a to w sumie dość małe auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak usterek
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uszczelki drzwi świszczą, odboje klapy wycierają lakier (takie boczne nie te na dole które mają wszystkie auta) jeśli to pominąć to auto bezawaryjne - jednak poprzednie KIA Carens czy Nissan Juke - nie mają takich prolemów

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV Facelifting