Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Renegade SUV Facelifting

Ja, 5 lat temu
Silnik 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Renegade SUV Facelifting 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW 2018-2022 - Oceń swoje auto
4,71
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Sympatyczne auto. Ciche, dużo miejsca, zrywne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy ruszaniu słychać te 3 cylindry, potem ciągnie jak złoto.
5,0
Skrzynia biegów
Wzorowa
5,0
Układ jezdny
Jeździ jak gokart. Wspomaganie elektryczne więc trzeba się przyzwyczaić, ale potem ciężko się przesiąść do auta z hydraulicznym, wydaje się ociężałe hak ciężarówka
5,0
Karoseria
Dobrze wykonana i spasowana. Bardzo sztywna.
Komfort
4,0
Widoczność
Przedni słupek wydaje się monstrualny, ale jest pionowy i w ogóle nie przeszkadza.
4,0
Ergonomia
Ująłem jedna gwiazdkę za brak schowków. Poza tym wzorowo.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Przy 130 ciszej niż w Audi A4 z 2012r.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio ok. 7. Mógłby mniej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 GSE T3 Turbo 120KM 88kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Renegade SUV Facelifting