Z perspektywy czau dochodzę do wniosku iż nie był to samochód idealny a zalewnie przeciętny. Jedyna dobra w nim rzecz to napęd. Auto jest toporne, zdecydowanie nie jest ani terenowe ani SUV. Jest po prosu nijakie.
Wrażenia
4,0
Silnik
To zwykłe TDi. Jest to chyba najlepsza rzeczy w tym aucie gdyż silnik jest naprawialny i każdy mechanik jest go w stanie ogarnąć. Usterki jak w każdym TDi.
5,0
Skrzynia biegów
Nie mogę sie do niczego przyczepić.
5,0
Układ jezdny
Napęd 4x4 to rewelacja. Ale samo prowadzenie jest przeciętne. Jednak daję 5 gwiazdek gdyż od SUVa oczekuję właśnie dobrych właściwości 4x4.
5,0
Karoseria
Jeśli ktoś lubi toporność jeepa to karoseria jest ok.
Komfort
5,0
Widoczność
Auto kwadratowe z każdej strony i widoczność była zapewniona.
3,0
Ergonomia
Przeciętnie. Nic nie zachwyciło ani na plus ani na minus.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
NIestety bardzo wolno się schładzał. Może automatyczna klima działa lepiej, jednak u mnie było po prostu poniżej przeciętnej.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Zaskakująco dużo miejsca na kanapie.
3,0
Wyciszenie
przeciętnie.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam wrażenie iż koszty kwalifikuję jako wyższe. Sporo części na zamówienie i trzeba szukać, przez co są drogie.
Rav4 mam wrażenie iż jest tańsza w utrzymaniu.
4,0
Stosunek jakość/cena
W miarę młode auto mozna kupić za sensowne pieniądze. Dzisiaj szukałbym patriota 4x4 z automatem w benzynie ze skóra. Takie auto jest proste i bezawaryjne. Diesel niestety komplikuje ten samochód.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dużo pierdół, jakaś wiązka przerdzewiała, alternator, mam wrażenie iż jakośc osprzętu była przeciętna.
Przerdzewiały mi sanki. Samochód generalnie słabej jakości. A od Jeepa oczekuje się wytrzymałości.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz przerdzewiała wiązka zasilająca i unieruchomiła samochód. Naprawa u mechanika ok 500zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
[l/100km]