Czasem coś zazgrzyta, jak się nie dociśnie sprzęgła do podłogi.
2,0
Układ jezdny
Jeżdżę tym autem od niedawna, ale pomimo wymiany sworznia wahacza, drążka kier. i końcówek drążków nadal dochodzą nieprzyjemne dźwięki z podwozia, a to dopiero 49 000 km. Pan w warsztacie powiedział, że wszystko jest już ok. Strach pomyśleć co będzie dalej?
Komfort
3,0
Widoczność
Duże lusterka na plus. Widoczność do tyłu trochę kiepsko.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, mało zamykanych schowków na okulary i inne drobiazgi.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Amerykański system automatycznego włączania klimy, przy ustawieniu na szybę, nie bardzo mi odpowiada. Szyby często parują. Głośna praca dmuchawy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ten z tyłu na środku ma kiepsko.
3,0
Wyciszenie
Stuki zawieszenia są więcej niż denerwujące. Hałas silnika i szum powietrza przy większych prędkościach też dają w kość.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Kosztorys naprawy zawieszenia w dużej sieci serwisów (Feuvert) nieco mnie zmroził. Zwłaszcza ceny części były wysokie. Po przeszukaniu internetu znalazłem sklep w Wesołej gdzie ceny były dużo, dużo niższe. Sam silnik jest ekonomiczny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
[l/100km]