I do miasta i do lasu na grzyby i do błota i małego offa. Mi się bardzo podoba. Świetna bryła.
Wrażenia
4,0
Silnik
krótka 1 i 2. Auto dobrze ciągnie od dołu od jakiś 2 tys. do 4 tys. obrotów.
Całkiem dobre przyspieszenie jeszcze przy 5 i 6.
Na polskie drogi silnik i przyspieszenie bardzo dobre.
4,0
Skrzynia biegów
Sam drążek ustawiony odrobinę nieergonomicznie. Ale to pierdoła. Trzeba się przyzwyczaić do redukcji z 5 na 4.
5,0
Układ jezdny
Nie mogę się na razie do niczego doczepić. Na trasie prowadzi się bardzo dobrze. Po lesie i dziurach też jest kozacko.
Komfort
4,0
Widoczność
Najgorzej z widocznością do tyłu. Podejrzewam, że to tylko kwestia przyzwyczajenia i będzie dobrze.
4,0
Ergonomia
jw. lewarek trochę denerwuje. Podłokietnik wykonany z plastiku również trochę za twardy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Cacy, gra i trąbi zespół KOMBI
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygoda. Dużo miejsca do siedzenia z przodu. Z tyłu również ok. Mogłobybyć odrobinę więcej miejsca z tyłu ale jest w porządku.
Trochę niewygodna tylna kanapa, jakby za krótka i człowiek się ześlizguje.
4,0
Wyciszenie
Słychać, że do diesel. Przy 160-180 trochę go słychać, ale dobry zestaw car-audio i no problem :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie mogę jeszcze tego ocenić. Dopiero 2 tys. przejechane. Auto na dotarciu.
W trasie udało mi się zrobić spalanie około 6,7.
W cylku mieszanymi mi wychodzi około 7,7 - 8 l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena bardzo dobra tylko nie przez polski salon.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Trudne do oceny ze względu na mały przebieg.
Już teraz wiem, że plastiki po jakimś czasie będą trzeszczały. Teraz mi trzeszczy tylko dźwignia od ręcznego.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd nic. Ale to początek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 CRD DOHC 16v 140KM 103kW
[l/100km]