Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Patriot SUV

Pap, 5 lat temu
Silnik 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW
Rok produkcji 2008
Przebieg: 200 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Jeep Patriot SUV 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW 2007-2010 - Oceń swoje auto
4,86
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik jest jak nowy po 11 latach
Karoseria : Brak jakiejkolwiek rdzy na karoserii
5,0
Całokształt
Ogółem świetny samochód, jeżdze nim na codzień i w trasy, przejechałem nim całą Polskę wzdłuż i wszerz. To bezawaryjna maszyna, części są tanie i łatwo dostępne. To samochód który przy odrobinie starania odwdzięczy się bardzo długą bezawaryjną eksploatacją. Czy lato czy zima Patriot daje rade w każdych warunkach napęd 4x4 to bajka, w śniegu idzie jak burza. Mam go w gazie 5 generacji więc naprawdę tanio jeżdzę. Karoseria jest dużym plusem dla tego samochodu, zero rdzy po 10latach użytkowania. Nie chcę innego auta. Polecam!
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik chodzi idealnie, cicho i równo, jest niezawodny
5,0
Skrzynia biegów
Posiadam automatyczna skrzynie biegów, jest bezawaryjna i świetnie się sprawuje szczególnie w mieście czy korkach
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobry
5,0
Karoseria
Bardzo dobra
Komfort
4,0
Widoczność
Jedynym minusem tego samochodu to chyba jego widoczność, gdy się siedzi w środku to trochę jak w czołgu, szyba z przodu jest dość mała przez co gdy podjeżdżam pod światła to trzeba się wychylać zżeby je widzieć bo są za wysoko za to na duży plus jego wielkie lusterka w których widać dosłownie wszystko.
5,0
Ergonomia
W gazie pali jakies 13l/100km co jest bardzo zadowalające jak na dość mało opływowy kszatłt i taki silnik, można powiedzieć ze tym jeepem jeździ się naprawdę tanio.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima chodzi jak szalona, nie można narzekać, latem jest dość chłodno jeśli się tego chce a zimą mając podgrzewane fotele do tego nawiew który bardzo szybko grzeje można się dobrze rozgrzać
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest naprawdę dużo, wysoka i szersza osoba spokojnie będzie się mieścić w każdym miejscu tego samochodu, czy z przodu czy z tylu miejsca jest dosyć, sufit jest wysoko, mógłby być trochę szerszy ale w zupełności wystarcza i myślę że ma więcej przesterzeni niż większość samochodów
4,0
Wyciszenie
Samochód czy na benzynie czy na gazie chodzi bardzo cichutkoczasem mam wrażenie że silnik wcale nie pracuje, chodzi cicho i równo jednak w trasie i podczas wchodzenia na wyższe obroty wyraźnie slychać obroty silnika i przy wyższych prędkościach jest poprostu dosyć głośny ale nie na tyle żeby to przeszkadzało
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części bardzo łatwo dostępne jest ich naprawdę dużo a najlepsze jest to że są poprostu zadziwiająco tanie, porównując do audi czy bmw nawet kilka razy tańsze. Niezawodność to kolejna dobra cecha tego samochodu, kupując odpowiedni egzamplarz można być pewien że nie utopi się kupy pieniędzy mimo że to marka jeep, sam się o tym przekonałem mimo obaw.
5,0
Stosunek jakość/cena
O lepszy stosunek trudno
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne usterki występują jak w każdym samochodzie, w moim przypadku posiadając dziesięcio letniego Patriota od roku i przejeżdzając nim jakieś 35tyś km jedyne co musiałem wymieniać to zarówkę światła z przodu, żarówkę podświetlenia tablicy, i łożysko koła.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
10letni samochód 170tyś przebiegu - rok użytkowania i zrobiło się 205tyś przebiegu i brak jakiejkolwiek poważnej usterki, nic dodać nic ująć

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Jeep Patriot SUV 2.4 DOHC 16v 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
12,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Jeep Patriot SUV