Na razie auto oceniam wysoko ... mimo, że ekonomiczność można podważyć. Wszytko zależy od oczekiwań .... W planach mam założenia gazu, ale na razie na benzynie nie narzekam. Przy tym 3,7l należy się z tym liczyć, ale za to otrzymuje się niewyżyłowany doskonały, trwały i cichy silnik. Wnętrze może trochę razić np posiadaczy japońskich cacek, ale to auto dla faceta ..... który umie docenić co ma znaczenie ... :-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Cicho pracujący silnik V6, elastyczny i ładnie brzmiący. Moc zupełnie wystarczająca na każdą trasę i teren. Elastyczność bardzo dobra. O trwałości trudno mi mówić po 30000km :-)
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automat zupełnie niezła, czasem po mocnym depnięciu jest ta sekunda opóźnienia. Ale potem jest dobry odjazd. Oczywiście czasem przytrzymuje za długo np. na podjazdach i nie wchodzi w górę, ale są to sporadyczne przypadki. Skrzynia nie szarpie i płynnie zmienia przełożenia .... jedzie jak tramwaj ... W skrzyni select trac ładnie wchodzą przełożenia terenowe i tylko przy 4LO czasem są opóźnienia.
5,0
Układ jezdny
Na razie rewelacja, żadnych stuków i innych dźwięków, dobry kompromis twardości i elastyczności w terenie. Na kołach 17'' z oponą 235/65 R17 nie czuć kolein i tylko na małych wybrzuszeniach zaczyna lekko bujać ... W terenie przy mały przebiegu mocno buja ... a po to chyba są uchwyty na słupkach ...
W warunkach piach czy błoto rewelacja, wrzucasz bieg 4part time lub 4LO i po prostu jedzie ....
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki przednie i tylne trochę psocą ... Uwaga na spore martwe pole w dużych lusterkach. Dwa razy już przegoniłem klienta w kierunku rowu, który jechał na wysokości tylnych drzwi ... Nie było go zupełnie widać !!! Teraz uważam. Może problem rozwiąże nalepiane małe lusterko ...
4,0
Ergonomia
Cóż ... jeep to jeep ... mało schowków, konsola komputera, kompas i termometr pod sufitem (chore). Ale inne rzeczy przemyślane ... nie ma tu francuskiej fantazji :-) Fotele przednie jeszcze ok ... choć to nie limuzyna ... ale z tyłu mimo, że skóra to ławka jak w tramwaju. Teściowa może się wkur ....
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
To działa doskonale nawet ze zwykła ręczną klima a nie klimatronikiem ... Zresztą po co komu te dwustrefowce ... A jak nie chce klimować otwieram dach i jest super ...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jest ok jak na jeepa .... należy pamiętać co to za auto .... Jak się przesiadasz z merca S-ki to będziesz marudził ....
Z tyłu miejsca nie za dużo ... i trzy osoby to raczej się wymęczą na długiej trasie ..
5,0
Wyciszenie
Nie mam zastrzeżeń ... zarówno do pracy silnika, zawieszenia i innych odgłosów ....
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Cóż .... na trasie jadąc 90 - 100 można dojść do 11,2 co przy tym silniku oceniam nieźle ... Przy dynamicznej jeździe 14,8 do 15,6.
W mieście jadąc delikatnie można spalić ok 13 - 14. informacje o spalaniu rzędu 20/100 to plotki chyba że w terenie na 4LO. zobaczymy jak będzie na gazie ale to za jakiś czas ... jak założymy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Dziś, przy cenie dolara i dużym imporcie w USA nie ma lepszego wyboru ....
Nowy cherokee limited w salonie jeepa to koszt 150 000 zł. To złodziejstwo i granda.
Nówka w salonie usa kosztuje ok 26000 USD ... więc wnioski się same nasuwają ...
ZATEM NIE KUPUJ W SALONIE !!!! mimo, że wiele polskich salonów straszy, że te importowane to złe, powypadkowe, niewiadomo jakie itp ... bzdury i kłamstwa!
Ja ma autko z Ameryki :-) i mam w du...
polskie salony
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wzorowo ....
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakichkolwiek usterek po przejechaniu 10000 .... (kupiłem z 18000 przebiegiem)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 205KM 151kW
[l/100km]