Szukaj

Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee IV Terenowy

Cień, 11 lat temu
Silnik 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Jeep Grand Cherokee IV Terenowy 3.0 V6 CRD 241KM 177kW 2011-2013 - Oceń swoje auto
4,85
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Świetny silnik 241 Km i super moment obrotowy 550 Nm, Ten CRD to blok włoskiej firmy VM z wtryskiem fiata. Rozwiązanie nowe, więc póki co nikt nic o nim nie wie. Ale nie spodziewałbym się dramatu, fiat robi świetne układy wtryskowe, a VM podreperowało już swoją marną reputację.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : słyszałem od znajomych o parujących szybach reflektorów przednich lamp, ja parkuję pod chmurkę i nie mam tych objawów
5,0
Całokształt
Jak na tą chwile doskonale, duże, bezpieczne auto, nieźle wyposażone, świetnie nagłośnienie, z realnym spalaniem
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacja jak na tą masę samochodu, moment obrotowy 550Nm robi swoje, auto fajnie się zbiera, z postoju jak i przy wyprzedzaniu, wiadomo Jeep nie jest autem do bardzo szybkiej jazdy, jego gabaryty, kształt, trochę mu przeszkadzają i od 130 km/h więcej pali, przy 180 i powyżej, lepiej nie zerkać na spalanie :)
4,0
Skrzynia biegów
Chyba największy mankament tego samochodu, skrzynia 5 biegowa trochę archaiczna lecz trwała,jak dla mnie zero problemów z jazda po mieście, w terenie i na autostradach...chociaż przy 180 km/h przydałoby się kilka biegów więcej, tak jak w nowym JGC 8 stopniowa skrzynia :)
5,0
Układ jezdny
Układ jezdny rewelacyjny, wyżej, niżej, w teren, na autostradę, do lasu, świetnie się sprawdza na naszych dziurawych drogach, autem parkuję zima w miejscach o których inni mogą tylko pomarzyć.
Komfort
5,0
Widoczność
Do przodu i na boki jest ok, lecz do tyłu lipa, gdyby nie kamera parkowania to nieraz byłby duży problem
5,0
Ergonomia
Jak dla mnie wszystko pod ręką, dużo ustawień z kierownicy, świetnie wyprofilowany fotel kierowcy, w tej klasie nie jeździłem lepszym, fotele podgrzewane i wentylowane
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie super, wentylacja bez problemów, szybko odparowują szyby, auto szybko się nagrzewa, jeżdżę cały czas na załączonym AC, jeszcze nie schładzałem auto mam od jesieni
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże przestronne auto, dużo miejsca dla kierowcy i pasażerów, nie jestem mały :), ale miejsca jest w sam raz, z tyłu 2 osoby mogą podróżować w super komfortowych warunkach, na podgrzewanych fotelach, troszkę mały bagażnik, ale chyba kosztem pełnego koła zapasowego na feldze 20\"
5,0
Wyciszenie
Wyciszenie super...może powyżej 150 km/h słychać opór jaki stawia auto, w aucie nagłośnienie harman/kardon z 19 głośnikami...robi wrażenie, przy zamkniętych oknach, słychać tylko muzykę, silnik słyszymy tylko jak jest zimny, potem trzeba sprawdzać na światłach czy jest oby włączony :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wiedziałem co kupuję , ile waży i ile będzie palił, jak na tą masę i kulturę pracy silnika spalaniem się nie zawiodłem, na trasie tankuję co 900-1000 km, co jest dla mnie świetnym wynikiem.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość super, cena no cóż auto za ponad 220.000 zł w wersji S-Limited, czyli full wypas + skóra alkantara, nagłośnienie harman/kardon , świetnie wyposażone, 3 lata gwarancji, z pełnym kołem zapasowym...kupując auta tak wyposażone innych marek musiałbym troszkę dołozyc
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak na razie po przejechaniu ponad 10000 km, w tym 6000 km po rosyjskich drogach podczas mrozów do - 32 , zero awarii, sama przyjemność z jazdy.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 CRD 241KM 177kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,3
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Jeep Grand Cherokee IV Terenowy