Przeniesienie napędu
: Przeniesienie napędu jest już na poziomie wodotryskowym, ale wszystko jest super OK.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Widlasty 3.0 Diesel z Fiata mruczy jak \"kociak\" 2 tonowy wielkolud zbierający się do 100 w 10 sekund robi wrażenie.
4,0
Skrzynia biegów
Pomimo, początkowego wrażenia, że skrzynia wolno przełącza biegi, nie wyczuwa kierowcy, obecnie bardzo dobrze się nim przyspiesza i wyprzedza. Mylne wrażenie było rezultatem, że wcześniej miałem manulaną skrzynię.
5,0
Układ jezdny
Na polskich dziurawych drogach 265 milimetrowe opony, oraz adaptacyjne pneumatyczne zawieszenie niweluje wszystko.
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność doskonała, dodatkowo kamera cofania, czujniki dookoła auta, wykrywanie przy cofaniu z tyłu poprzecznego ruchu, i ostrzeganie przed obiektami w martwej strefie lusterka nie pozwoli popełnić błędu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu! Jedyne co, to wielkość kół i kształt bocznej karoserii powoduje, że strasznie sobie wrzuca błoto na drzwi.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Koniec z plastikami w Jeep\'ie! Jedynie co obecnie doskwiera to jakieś trzeszczenie w panoramicznym dachu przy dużych dziurach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Obecnie miasto 12l, trasa poniżej 10l, ale go nie oszczędzam!
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 V6 CRD 241KM 177kW
[l/100km]