Ocena kierowcy - Jeep Grand Cherokee IV Terenowy Facelifting
Kuban,
6 lat temu
Silnik 3.6 V6 286KM 210kW
Rok produkcji 2014
Przebieg:
148 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Układ hamulcowy
: O dziwo hamuje jak osobowy.
5,0
Całokształt
Bardzo dobrze, w życiu diesla, wystarczy popytać mechaników. Nie tylko tańszy w zakupie, ale i w eksploatacji.
Wygodny, wysoki, szybko jeździ. Pali niewiele więcej niż mniejsze samochody, a 4x4 robi swoje gdy pada można jechać pewnie i szybko.
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo dobra jednostka jeśli nie mylisz Suva z motocyklem wyścigowym. Elastyczny, cichy, bezawaryjny. Ja to cenię.
5,0
Skrzynia biegów
Gdyby nie wyświetlacz nie wiadomo na którym biegu jedzie. Tryb eco i sport zmieniają charakterystykę zmian biegów.
5,0
Układ jezdny
Każda droga. Nie zbyt sztywny i niezbyt miękki.
5,0
Karoseria
Po prostu zgrabny. Powiedziałbym, że sexy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Otwierane bezkluczykowo drzwi są szalenie wygodne w codziennym użytkowaniu. Otwierana automatycznie klapa bagażnika ułatwia powrót z zakupami.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest ok.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla każdego sprawiedliwie. Ale z przodu sprawiedliwiej :)
5,0
Wyciszenie
Cicho i miło. I tak do 150 na godzinę.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na pewno taniej niż X5, czy Tuareg. Diesle droższe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Sto razy lepiej niż niemieckie suvy.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.6 V6 286KM 210kW
[l/100km]