Przeniesienie napędu
: To auto w wersji fabrycznej naprawdę radzi sobie w terenie. Wliczając plaże, wydmy, lekkie błoto (szosowe opony jednak są ... szosowe) itp
4,0
Całokształt
Gdyby nie spalanie i czasami problematyczne czujniki które są wszedzie było by doskonałe :D
Wrażenia
4,0
Silnik
Dziwnie często jakies uszczelki przeciekają od spdu. Reszta ok.
3,0
Skrzynia biegów
W sumie auto było projektowane jako terenówka, ale mając taki komfort podróżowania fajnie by było móc jeździc nim w dłuzsze trasy... ale brakuje 6 biegu...bardzo :(
4,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
Powyzej 120 troche zaczyna być głosno. Do stówki lepiej niz nie jedna osobówka z hałasem. Siedzenia, ergonomia itp stwarza niesamowity komfort.
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W sumie miejsca w środku ma mniej niż Skoda Octavia :D
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po profesjonalnej zmianie mapy paliwowej spalanie zmniejszyło się o ok 0,5-1l. Przy bardzo spokojnej jezdzie (80km/h) bez wyprzedzania spalanie może wyniesc nawet 8,5l. Przy jezdzie na autostradzie ok 120 non stop spalanie na poziomie 11,5. Przy jezdzie non stop 200-220 spalanie powyzej 20l.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czujniki... wszedzie te przeklete czujniki
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 CRD V6 218KM 160kW
[l/100km]