Silnik
: Radzi sobie z tym autem nad podziw dobrze
4,0
Całokształt
Ogólnie samochód bardzo dobry, ma swoje mankamenty ale też jak dotąd nigdy nie stanąłem nim tak żeby się nie dało jechać, a już ja osobiście zrobiłem nim 100k km. Niestety liczba usterek nawet jak na przebieg tego auta jest za duża.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik rewelacyjny, przyspieszenie wspaniałe, elastyczność wspaniała, kultura pracy bardzo dobra, nic tylko wyprzedzać.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów automatyczna do dopracowania, przy tak dużym przebiegu zaczyna mieć swoje fochy. Haczy, i czasami zapomina sobie zmienić bieg na wyższy. Poza tym ok.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze jak na swoje gabaryty, tak po Amerykańsku, czyli trochę się przechyla w zakrętach ale przecież to jest SUV.
Komfort
4,0
Widoczność
Lusterka boczne bardzo dobre. Wstecznego nie używam bo widać tylko zagłówki. Mam wersję LAREDO więc bez czujników cofania ale jak dotąd odpukać nie miałem żadnych przygód
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na swoim miejscu, w mojej wersji tylko obsługa komputera jest troszkę dziwna ale i do tego idzie się przyzwyczaić.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W miarę szybko się nagrzewa, dobrze też chłodzi więc generalnie jest OK.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu duuużo miejsca, z tyłu już troszkę gorzej, natomiast bagażnik nie ma nic wspólnego z tym co piszę w swoich danych producent. Do Vectry więcej potrafiłem zmieścić niż do tego kolosa. Oczywiście ładując przepisowo do rolety.
4,0
Wyciszenie
Nie ma nic do zarzucenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na takie duże auto spala mi średnio 10l/100km więc uważam że to nie jest dużo. Natomiast używam tego auta głównie w trasie, można to określić stosunkiem 80%trasa/20%miasto
3,0
Stosunek jakość/cena
Jeżeli porównywać tylko cenę zakupu do jakości auta to dałbym 5,0, ale.... serwis niesamowicie drogi, mogę powiedzieć śmiało, że za drogi. Ceny jak u Mercedesa czy BMW, a JEEP jeszcze im nie dorównuje.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podświetlenie paneli konsoli środkowej nie działa (koszt wymiany w serwisie 1200PLN), urwane węże do spryskiwaczy (180PLN), Siłowniki w klapie tylnej już drugi raz muszę wymieniać (700PLN),
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Chłodnica oleju, przepustnice po 280 000km do wymiany, moduł lewarka skrzyni biegów po 250 000km, układ kierowniczy po 120 000km (to poprzedni właściciel),
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 CRD V6 218KM 160kW
[l/100km]