Dobre auto, jeśli chodzi o wyposażenie (wersja Overland), super działąjąca nawigacja, również w Polsce, dobre nagłośnienie, dobrze działający bluetooth, dobre światła, super tempomat, bardzo przydatna kamera cofania, niestety kiepskie zawieszenie tylne, mało ergonomiczne fotele, wykonanie niektórych elementów, np. lusterko wewnętrzne, jego podłączenie jest zaskakujace. Serwis jak to serwis auto u nich nie kupione żle jest traktowane pod każdym względem ( dotyczy serwisu w Poznaniu ).
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zastrzeżeń,
4,0
Skrzynia biegów
jest o.k., jednak mogłaby mieć z dwa biegi więcej, a napewno paliłby mniej.
3,0
Układ jezdny
chyba najsłabszy element tego pojazdu, nie próbujcie przy 140 km/h robić gwałtownych manewrów, bo niestety to nie jest ferrari i drogi to się nie trzyma
Komfort
3,0
Widoczność
żle nie jest, ale cofanie bez kamery i czujników musi byc koszmarem.
3,0
Ergonomia
pozostawia trochę do życzenia jesli chodzi o fotele, są płaskie z bardzo ograniczoną regulacją, do tego sztywna belka tylnego mostu pogarsza odczucia z jazdy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
działa na tyle skutecznie, że właściwie nie zwraca się na nie w ogóle uwagi
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mogłoby być więcej miejsca w tak dużym aucie dla pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Pod warunkiem, że nie kupisz go w Polsce, ponieważ cena oferowana tutaj a ten sam samochód zagranicą to różnica około 80 000 zł !!!!!
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic się szczęśliwie nie zepsuło, gdyż serwis w Poznaniu sprawia wrażenie, że zna się tylko na przeglądach a wszystko ponadto to lepiej im nie mówić i niech się samo zrobi gdzieś.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.0 CRD V6 218KM 160kW
[l/100km]