Silnik
: NIESAMOWITY!
A przeciez mozna pomyslec o SRT 10 lub SRT 12, czyli naprawde wszystko przede mna!
W kazdym razie - warto sprobowac, kupic i cieszyc sie z jazdy czolgiem o napedzie odrzutowca.
5,0
Całokształt
KOCHAM GO!
Oczywiscie wiem: jestem niedojrzaly, mam kryzys wieku sredniego (38 lat), jestem nieodpowiedzialny (gnam z corka i zona - ale one to uwielbiaja, a moja zona sama lubi prowadzic naszeg Malego Smoka), etc.
Powiem tak: jak nie chce mi sie wstac z lozka w listopadzie (szaro, buro, leje), a wiem, ze mam cos waznego do zrobienia, to mysl, ze wsiadam do mojego SRT8 powoduje, ze chce mi sie ubrac i zalatwic swoje sprawy!
To auto to REWELACJA! Jedynie GTR moze sie z nim rownac (z aut seryjnych), wsrod seryjnych SUV nie widze konkurencji.
Wrażenia
5,0
Silnik
Uwagi moich kolegow, kiedy rozmawiam z nimi przez zintegrowany z radio/DVD/NAVI zestaw glosnomowiacy i przyspieszam: \"slychac, slychac, wyje ladnie\". Co wiec mam napisac o moich odczuciach, kiedy \"przepala\" po przyspieszeniu 0-100, 100-160, 160-220? Huk, a potem przyjemne mruczenie. Genialne!
5,0
Skrzynia biegów
Manetki oczywiscie by sie przydaly. Niemniej, skrzynia dziala bez zarzutow. Poza tym chodzi o przyspieszenie, a kolejne biegi przy predkosciach do 200 km/h wrzuca sprawnie.
5,0
Układ jezdny
Czolg! Oczywiscie szerokosc opon daje swoje przelozenie na odczucia z jazdy po polskich koleinach, jednak nie jest to minus. To po prostu specyfika Black Bullet.
Komfort
4,0
Widoczność
Jestem raczej wysoki (186 cm) i rzeczywiscie, czasami, widocznosc w niektorych pozycjach za kierownica nie jest idealna.
5,0
Ergonomia
Wszedzie mam blisko. Jedynie sterowanie fotelem powinno byc umieszczone na panelu drzwi, a nie z boku fotela.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima automatyczna, dlaczego bez LED, tego nie potrafie zrozumiec. Mam wersje AM, wiec przeliczanie z F na C delikatnie utrudnia ustawienia temp. Wydajnosc jednak bez zarzutow.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tylu nie jezdze i chyba dobrze. Moje dziecko nie narzeka, zona tez, ja z przodu mam duzo miejsca, choc fotele kubelkowe czasami daja sie odczuc. Ale to przeciez o to chodzi, zeby poczuc, czym sie jedzie.
5,0
Wyciszenie
Silnik V8 ma byc slychac! Poza tym OK.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Porownam do GTR i RS SS, ktorymi jezdzilem w USA. Spalanie podobne, wiec nie ma o czym mowic. W porownaniu do mojego drugiego JGC (ZJ\'96, total przerobionym na off-road, z liftem, MTA, wyciagarkami, snorklem, pneumatycznymi mostami, molibdenowymi polosiami) spala mniej (ZJ pali 26-30 l/100 km), w porownaniu do Pacyfiki wiecej (Pacyfika 12-18 l/100 km).
5,0
Stosunek jakość/cena
Oczywiscie polska cena vs amerykanska (dla kogos, kto mieszka i jezdzi autem w USA) jest nieporownywalna (100K USD vs 45K USD), jednak warto wydac te pieniadze aby poczuc sie prawdziwie wolnym na drodze!
Jak to ujela moja zona, tankujac Smoka na stacji: \"Dlaczego ci faceci patrzyli na mnie z takim wk... w oczach?\"
Bezcenne jest uczucie spogladania we wsteczne lusterko i wrazenia, ze samochody z tylu stoja!
Polecam! To jest warte tej ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie wszystko OK
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie wszystko OK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 6.1 HEMI V8 430KM 316kW
[l/100km]