Dowolna ilość mocy wtedy kiedy potrzebna - rewelacja przy włączeniu się do ruchu w mieście 0 do 50 km/h - chwilka.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Do jazdy sportowej służy samochód sportowy, do jazdy po polskich dziurach Jeep. Trochę się buja, ale 2,2 tony na profilu opon 65, to nie 1.4 tony na oponkach z profilem 40 czy 45.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
To nie prawda, że klamka jest w niewłaściwym miejscu. Wsiądź np. do nowej Hondy CR-V i z pozycji kierowcy znajdź przycisk podnoszenia i opuszczania tylnych szyb - bez gimnastyki się nie obędzie.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dzięki dużemu silnikowi błyskawicznie się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak ktoś potrzebuje ekonomiczny samochód, to niech szuka dalej, jeśli ma być dla przyjemności to rzadko bywa ekonomiczny.
3,0
Stosunek jakość/cena
Nowego bym nie kupił przy tej jakości, a takie 3-4 latki są w niezłych cenach szczególnie jak wersja europejska i zadbana z pierwszej ręki.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słaba jakość wnętrza, plastiki robione chyba z opakowań po Pepsi, a skóra to chyba z węża strażackiego. Kierownica po 100kkm wymaga wymiany skóry - poprzecierana i przebarwiona.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 5.7 i V8 4WD 326KM 240kW
[l/100km]