Auto zostało sprowadzone z USA w atrakcyjnej cenie i gdyby nie to, to z pewnością nie zdecydował bym się na niego. Niestety mój Jeep to taki alajeep, ponieważ nie ma napędu 4x4 (taka wersja z Texasu), w sumie nie przeszkadza mi to, bo w teren nie wybieram się nim, jednak obawiam się zimy. Wnętrze to totalna przeciętność, mało przestrzeni dla kierowcy. Jakość plastików również pozostawia wiele do życzenia, za to komfort jazdy jest niesamowity, szczególnie na naszych dziurawych drogach.
Wrażenia
5,0
Silnik
Cichutkooooo, a jak przyspieszam to milutko mruczy.
4,0
Skrzynia biegów
Troche szarpie podczas redukcji na niższy bieg w czasie przyspieszania. Za to do przodu bajka, w ogóle nie czuć zmiany biegów.
5,0
Układ jezdny
Doskonały, nic nie stuka i nie puka. Po dziurach wprost płynie.
Komfort
4,0
Widoczność
Na ostrych łukach i serpentynach widoczność ogranicza lewy słupek przedniej szyby. Do tyły też nie jest za dobrze.
5,0
Ergonomia
Ostatni mój wypad na narty do Austrii łyknąłem praktycznie na raz. Niespełna 1000 km przejechałem bez przerwy dłuższej niż 15 min. a po dotarciu na miejsce nie czułem żadnego zmęczenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rano już po kilku minutach w samochodzie dmucha przyjemnym ciepłem.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto wygląda na bardzo duże a jednak w środku jakoś ciasno. Wciąż porównuję go do mojego poprzedniego vana, gdzie mogłem tańczyć w samochodzie.
5,0
Wyciszenie
Tu rewelacja, przy prędkości 160km/h słychać tylko szym wiatru i opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z pewnością nie jest to auto dla przeciętnych Kowalskich. Jak ktoś oczekuje niskich kosztow utrzymania to niech kupi sobie malucha.
3,0
Stosunek jakość/cena
no comment
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie brak, ale mam go od niedawna.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
odpukać...
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
[l/100km]