Silnik
: jak na taki czołg spalanie na poziomie 15 - 16 l. LPG uważam za znakomity wynik. Komfort podróżowania, właściwości jezdne zwłaszcza w trudnych warunkach.
5,0
Całokształt
To więcej niż samochód, to spełnienie dziecięcych marzeń o posiadaniu Jeepa :) (prawdziwego)
Wrażenia
5,0
Silnik
Pomimo najmniejszego silnika jego dynamika zaskakuje nawet największych sceptyków
4,0
Skrzynia biegów
Odrobinę zbyt długi czas reakcji przy przyśpieszaniu.
5,0
Układ jezdny
Bajka, wielkość i głębokość dziury nie mają znaczenia. Wysokość krawężników pod które podjedziesz nie pokonają nawet służbowe samochody PH
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w czołgu :)
5,0
Ergonomia
To samochód wprost stworzony do długich podróży. Wygoda i komfort niespotykana we wcześniej posiadanych samochodach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Generalnie OK, bez rewelacji ale i nie rozczarowuje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, tył trochę ciasny jak na ogólną wielkość samochodu.
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na taki samochód spalanie na poziomie 15 l. LPG uważam za wynik powyżej dobrego. Ceny części na poziomie porównywalnym ze zwykłą osobówką. Koszty ewentualnego przeglądu w ASO masakra. Duży przegląd po 100 tys to wydatek około 8-9 tys.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niespotykany nigdzie indziej.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
[l/100km]