To auto trzeba kochać, jest bardzo stylowe, kapryśne dość drogie w utrzymaniu. Jednak jak to mawia Clarkson że to właśnie zawodność, i charakter auta nadaje mu duszę,Nie polecam auta ludziom dla których pokonywanie kolejnych kilometrów jest tylko obowiązkiem a nie przyjemnością
Wrażenia
4,0
Silnik
niby 210KM a jednak trochę zamula w stosunku do innych aut o tej samej mocy, ale za to jak brzmi
5,0
Skrzynia biegów
Jedyny automat jaki miałem, 5 biegów, bardzo długi 1 bieg z tego co zauważyłem, konczy sie chyba 90km/h
3,0
Układ jezdny
Nie no niestety auto w zakretach nie jest idealne, czym innym da sie szybciej:D
Komfort
5,0
Widoczność
Tiry nie swiecą w oczy, do tyłu gorzej ale daje rade
5,0
Ergonomia
Nic dodać nic ujac, wszystko na swoim miejscu, nie ma zbyt duzo przycisków, sterowanie klimatyzacją wyglada jak w autach z lat 90 chce miec zimno naciskam snieżynkę, saunę przekrecam na czerwone pole.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sauna i lodówka w pare sekund
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy super dla pasażerów z tyłu gorzej, siedzi sie jak na półce. Jest to chyba zasługa ramowej konstrukcji auta
5,0
Wyciszenie
na niskich obrotach słyszę jedynie szum wiatru, natomiast jak depnę.... melodia:D
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
gdyby nie LPG tragedia
5,0
Stosunek jakość/cena
50tys zł za auto tej klasy?
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cos sie dzieje z szybą czasem źle wjeżdża w prowadnice tak to ekstra
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
poszła pompa od wspomagania(bąki na lodzie 500zł), skrzynia biegów(wada konstrukcyjna, konkretnie jakas uszczelka dzieki której była kostka zachlapana 300zł)oraz akumulator
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
[l/100km]