Silnik
: Dźwięk, i kultura pracy, bo moc już niekoniecznie. Jeśli chodzi o moc, to "jeszcze nie zabrakło", ale nie jest to sportowy silnik. Za to moc w terenie czuć bez problemów.
5,0
Całokształt
Nic dodać, nic ująć-super! Jestem bardzo mile zaskoczony, choć dużo się spodziewałem. W terenie bardzo dobrze, na trasie też-ja właśnie takiego samochodu szukałem!
Wrażenia
5,0
Silnik
Super-dźwięk V6 jest wspaniały, poza tym też rewelacja.
5,0
Skrzynia biegów
Jedzie się jak tramwajem-żadnych szarpnięć.
5,0
Układ jezdny
Konstrukcja podwozia jest w sumie dość prosta, ale ja właśnie czegoś takiego szukałem-niestety z moich doświadczeń wynika, że jest to najlepsze wyjście w 4WD.
Komfort
4,0
Widoczność
Co do widoczności, to jedynym mankamentem są szerokie słupki boczne (trzeba dosłownie z za nich wyglądać, żeby zobaczyć np. pieszego na pasach!).Poza tym jak to w wysokim samochodzie-pełen komfort.
4,0
Ergonomia
Bagażnik spory, siedzenia składane bardzo łatwo (jednym pociągnięciem paska razem z zagłówkami). Jednak jeżeli ktoś chce przerobić go na gaz, to odpowiednich rozmiarów butla z pewnością zabierze istotną część przestrzeni ładunkowej.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa b. szybko i jeśli chcesz, to masz naprawdę chłodno. Szyby nie parują.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak w solidnych domowych fotelach (miejsca napewno nie zabraknie). Poza tym po przejechaniu np. 1200 km wcale nie jest się zmęczonym. Pod tym względem nawet 6 pkt.
4,0
Wyciszenie
160 na autostradzie to prędkość dla niego idealna-jest cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Myślałem, że będzie gorzej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem w USA, więc wspaniale.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Choć tutaj nie powinienem się wypowiadać-zbyt krótko jeżdżę.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Choć tutaj nie powinienem się wypowiadać-zbyt krótko jeżdżę
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.7 i V6 4WD 210KM 154kW
[l/100km]