Przeniesienie napędu
: Jeszcze w lesie nie stanąłem
4,0
Całokształt
Jak wiadomo, nie jest to demon szybkości. Tym autem jeździ się 80-90km/h. Ale tym się jeździ!!!
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik toporny jak gra naszej reprezentacji w piłkę nożną. Ale o dziwo, biorąc pod uwagę opinie na temat tego silnika, nic przez 2 lata się nie zepsuło. Średnie spalanie to ok. 13-15 litrów. Ale w terenie 380 Nm robi robotę.
4,0
Skrzynia biegów
Cztery gwiazdki za to, że skrzynia ma 20 lat i wciąż w miarę płynnie zmienia biegi. Ale fakt zmieniam olej co roku.
4,0
Układ jezdny
Powiem tyle, że do bujania trzeba się przyzwyczaić. Jeżdżę na At-ach.
5,0
Karoseria
20 lat i tylko 2 purchle. Szacun!!!
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu ok., do tyłu gorzej.
5,0
Ergonomia
Jak na te lata super.
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szału nie ma, ale tragedii też nie. Podstawa to wymiana filtra kabinowego.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie jest ok.
3,0
Wyciszenie
To jest stary TD. Więc TSI to nie jest.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ekonomiczny to jest Matiz.
4,0
Stosunek jakość/cena
Posiadanie Jeepa to hobby. Tu musisz wydawać.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Standardowe koszty eksploatacyjne.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Strzelił napinacz paska osprzętu. Ale 2 godziny (jako laik) na plecach przy -5 st. C i zrobione. No i po tym jak zapchał się filtr paliwa, wróciłem na lawecie. Ale to wina biedaka ze Swarzędza, który pożałował 150 PLN na nowy filtr i zrobił obejście i wstawił filterek od malucha.
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 TD 140KM 103kW
[l/100km]