Przeniesienie napędu
: w terenie w błocie do progu zachowuje się jak czołg bardzo dobrze sobie radzi a w śniegu jeszcze lepiej polecam
4,0
Całokształt
Czołg. Jadąc tym samochodem czujesz że ludzie mają respekt do ciebie a twoje odczucia są takie jak byś mógł wszystko i wszędzie polecam diesla
Wrażenia
4,0
Silnik
ludzie piszą że dużo pali psuje się i takie tam ja mam już 2 grand 3.1 i jak go sprzedam kupie jeszcze kolejnego takiego samego
4,0
Skrzynia biegów
quadra drive rewelacja na asfalcie ciągnie tylnia oś w terenie załącza się przednia oś i idzie jak czołg
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
znakomita wszystko widać klapa z tyłu zamiast
3,0
Ergonomia
nie ukrywam troche pali ale jet to adekwatne do właściwości pojazdu rama jak szyna kolejowa most jak w scani tarcza hamulcowa jak właz do studzienki sam zacisk hamulcowy jak imadło a pasek jak taśmociąg z lidla
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jeepy mają problemy z klapkami od ogrzewania ale postawiłem do mechanika wystawił mi rachunek na 680zł i mam to z głowy chodzi elegancko ale zaznaczam jest to wydatek raz na wiele lat
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
tak mi pokazuje komputer ale nie mieżyłem zaznaczam że jeep waży prawie 2 tony jak ktoś chce aby mu palił mało to niech sobie kupi pande 4x4
4,0
Stosunek jakość/cena
miałem land rovery p38 miałem navare d22 miałem patrola y60 ale w moim odczuciu jeep ma coś więcej niewiem jak to nazwać ale to jest to
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 3.1 TD 140KM 103kW
[l/100km]