Przeniesienie napędu
: Układ Quadra-Drive bardzo szybko reaguje na sytuacje zmieniające się na drodze.
5,0
Całokształt
Pomimo tych drobnostek samochód bardzo komfortowy i wygodny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Powyżej trzech tysięcy obrotów robi się w kabinie głośno ale pomruk pięciu cylindrów jest miły dla ucha.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zmienia biegi miękko i bez szarpnięć.
4,0
Układ jezdny
Drażni troszkę kołysanie na zakrętach ale w końcu to samochód terenowy, zawsze można zawieszenie utwardzić.
Komfort
5,0
Widoczność
Duże lusterka, dobrze przeszklona kabina, duża regulacja fotela kierowcy.
4,0
Ergonomia
Wszystko tam gdzie powinno być, ale umieszczenie komputera pokładowego na podsufitce bez możliwości jego sterowania z kierownicy to średnio trafiony pomysł. Plus za składane elektrycznie lusterka które są sporych rozmiarów, oraz składane oparcie kanapy bez konieczności demontowania zagłówków.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód mógłby mieć dodatkowy nawiew na tylny rząd siedzeń.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tylna kanapa do największych nie należy, mogłaby być wyżej osadzona aby pasażerowie mieli lepsze podparcie nóg oraz przydałby się podłokietnik z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Jak wyżej, po osiągnięciu 3 tyś. obrotów w kabinie robi się głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód jak na swoje gabaryty nie pali dużo ale inni w tej klasie potrafią lepiej. Ceny przeglądów rozsądne, silnik i skrzynia biegów z Mercedesa więc dostępność części spora.
4,0
Stosunek jakość/cena
Ceny części zamiennych rozsądne, duży wybór, ale spalanie mogłoby być troszkę niższe.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czasami bez powodu zastrajkuje elektryka np. wyłączą się bez powodu głośniki, albo kierunkowskaz stanie w miejscu, kiepski zasięg pilota centralnego zamka.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na chwilę obecną samochód nie zawiódł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.7 CDRi 163KM 120kW
[l/100km]