Naprawdę mocna jednostka. Jedyna wada to dość głośna praca przy większych prędkościach (>100 km/h) ale jak się kupuje tego typu auto to trzeba się z tym liczyć. W miejskiej jeździe jest cichutko. Za to świst silnika przy gwałtownym przyspieszaniu jest boski :)
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 5-go biegu trochę. Wprawdzie jest overdrive ale to nie to samo. No i jak z każdym automatem - trzeba dbać o olej itd.
5,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Środkowy zagłówek tylnej kanapy zasłania dużą część tylnej szyby, ale przy aucie o takich gabarytach i tak niewiele byłoby w niej widać. Z przodu czasami szeroki słupek szyby zasłania, ale nie ma tragedii.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką :) Dodatkowe gniazdo zapalniczki na desce rozdzielczej jest super-przydatne.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacje w tych autach są wadliwe i kupując używany egzemplarz trzeba się liczyć z koniecznością naprawy blend-doorsów (koszt około 1500 PLN). A wszystko przez to, że konstruktorzy nie przewidzieli filtra przeciw pyłkowego - najlepiej go dołożyć przy naprawie klimy.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu jest trochę za mało miejsca jak na mój gust - i nie da się wsunąć nóg pod przedni fotel bo jest bardzo nisko osadzony. Z przodu jest super.
4,0
Wyciszenie
Przy dużych prędkościach jest głośno w kabinie, ale ciężko żeby było cicho w takim aucie. Tragedii nie ma.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z częściami i naprawami nie ma problemów. Ceny też w normie. Jak ktoś kupuje takie auto to na pewno się liczy z dużym spalaniem, ale można jeździć za 40zł/100km jak się nie wariuje.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za takie pieniądze można zamiast full-wersji JGC 2002r kupić co najwyżej podstawową wersję land crusiera z 1998 albo jakiegoś range rovera z podobnego rocznika. Najlepszy stosunek jakości i wyposażenia do ceny w tej klasie (używek).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 4.7 i V8 Overland 258KM 190kW
[l/100km]